Tunel łączący Zatorze z centrum Olsztyna przejdzie gruntowny remont
2019-03-20 18:33:53(ost. akt: 2019-03-20 15:34:42)
Przejście pod torami kolejowymi, łączące ulicę 1 Maja i Wojska Polskiego w Olsztynie zostało ponownie zamknięte. Tym razem powodem zamknięcia nie było zalanie wodą, a gruntowny remont mający na celu poprawę komfortu użytkowników.
Mieszkańcy olsztyńskiego Zatorza wielokrotnie narzekali na stan, w jakim znajduje się przejście.
— Problem zamykania tego przejścia, którego na pewno tutaj potrzeba, jest już wręcz chroniczny. Albo jest tu wszystko zalane wodą, albo jest po prostu w byle jakim stanie i przez to niebezpieczne dla przechodniów. Bardzo nam się to nie podoba, że mamy wciąż kłopoty z korzystaniem z tego skrótu — mówili mieszkańcy.
Skontaktowaliśmy się z rzecznikiem prasowym PKP Polskich Lini Kolejowych S.A. i zapytaliśmy o powód ponownego zamknięcia tunelu i kiedy zostanie ponownie oddany do użytku.
— Przejście podziemne łączące ul. 1 Maja i al. Wojska Polskiego w Olsztynie przejdzie gruntowny remont. Wymieniona zostanie nawierzchnia, wyremontowane będą ściany i zamontowane nowe oświetlenie — powiedział nam Martyn Janduła z zespołu prasowego PKP Polskich Lini Kolejowych S.A. — W drugiej połowie maja zakończone zostaną prace i przejście zostanie udostępnione pieszym. Na czas prowadzonych robót dojście na drugą stronę torów jest możliwe wiaduktem w ciągu ul. Partyzantów.
PRZECZYTAJ KONIECZNIE:
Prace w tym miejscu są wykonywane w ramach modernizacji linii kolejowej 216 Działdowo-Olsztyn.Tunel łączący Zatorze z centrum Olsztyna zamknięty do odwołania [SONDA]
— Po zakończonej modernizacji linii z Olsztyna do Działdowa mieszkańcy będą mogli komfortowo podróżować do pracy czy szkoły w regionie. Wyremontowane stacje i przystanki na trasie będą dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności — dodaje rzecznik. — Skróci się czas przejazdu pomiędzy Olsztynem a Działdowem. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Wartość wszystkich prac na linii kolejowej 216 to prawie 260 mln zł.
Komentarze (18) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Tory #2700805 | 185.135.*.* 20 mar 2019 18:40
Pierwsza mocniejsza ulewa i po robocie
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
Marcel #2700810 | 88.156.*.* 20 mar 2019 18:43
dlaczego nie przerobili tego tunelu na przejazd drogowy do Zatorza? Zabrakło wyobrażni czy czegoś innego? I wcele nie mam na myśli kasy, nawet tej unijnej.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) odpowiedz na ten komentarz
czyli Grzymowicz w maju otwiera bo wybory #2700819 | 37.8.*.* 20 mar 2019 18:54
i tunel i Partyzantów 3 raz.... A później na jesz kolejny raz... Nie wiem co w tym tunelu jest do robty na 2 miesiące!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
Zen On #2700862 | 87.204.*.* 20 mar 2019 19:54
Bez sensu! Zaraz i tak zaleje i pomalują i libacje będą robić... Szkoda pieniędzy. Zamiast tunelu powinno być przejście nad torami, jakiś mostek i po kłopocie.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
Poproszę #2700866 | 188.146.*.* 20 mar 2019 19:57
O ruchome schody mam problemy z chodzeniem a tam jest naprawdę dużo schodów i stromo matki z wuzkami pewnie od lat omijają przejście pod ziemne..
odpowiedz na ten komentarz