FLIRT3 najpopularniejszy na trasie Olsztyn-Warszawa
2016-04-14 17:12:51(ost. akt: 2016-04-14 16:21:05)
Po blisko 4 miesiącach kursowania w barwach PKP Intercity, składy FLIRT3 przejechały 2 mln kilometrów. Na pokładach nowoczesnych pociągów podróżowało już 850 tys. pasażerów. Największą popularnością cieszy się trasa Olsztyn-Warszawa.
Każdego dnia 16 składów FLIRT3 obsługuje 32 połączenia kategorii InterCity, a 4 zasila rezerwę przewoźnika. W ciągu 4 miesięcy od uruchomienia składy przejechały już 2 mln kilometrów i przewiozły 850 tys. pasażerów.
Jak wynika z pierwszych podsumowań przewoźnika, oferta szczególnie przypadła do gustu pasażerom z naszego regionu. Połączenia pomiędzy Warszawą a Olsztynem cieszą się największym powodzeniem. Przypomnijmy, że pociągi FLIRT3 kursują na liniach: Warszawa - Bydgoszcz, Olsztyn - Kraków (przez Warszawę i Kielce), Gdynia - Katowice oraz Kraków - Szczecin.
Komentarze (12) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
a wiele #1976136 | 46.77.*.* 14 kwi 2016 17:53
A wiele kosztuja bielet na to co ?
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Tadek #1976137 | 37.47.*.* 14 kwi 2016 17:56
Z ta dobra cena to przesada...
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
podróżniczka #1976151 | 37.47.*.* 14 kwi 2016 18:17
Bardzo często podróżuję tymi pociągami na trasie Warszawa- Olsztyn i serdecznie polecam. Pociągi są bardzo komfortowe, a podróż trwa zaledwie 2,5 godziny. Za bilet studencki płacę 19,55 zł.
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
nino #1976188 | 37.47.*.* 14 kwi 2016 19:14
Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. WOLĘ JECHAĆ DO WARSZAWY RADEXEM ZA NIECAŁE 30 ZŁ,TYLKO 1 GODZ DŁUŻEJ !
pIC na wodę #1976442 | 188.146.*.* 15 kwi 2016 09:04
Polakowi dać byle g... Ww ładnym opakowaniu, to juz się cieszy jak idiota. Te pociągi, to są składy do ruchu regionalnego, a nie dalekobieżnego. Jazda bezprzedziałową taradajką do Krakowa przez pół dnia, to faktycznie komfort. Nie robić z ludzi baranów. Dziennikarze również włączyć myślenie.
odpowiedz na ten komentarz