Miejski monitoring wszystkiego i wszędzie, z milionem ;) kamer ,powstał podobno po to,żeby urzędasy mogli na bieżąco reagować na problemy i potrzeby mieszkańców. Po jaka więc cholerę Grzymek zapłacił kosmiczna kasę na ten system skoro na korki nie reagują, na braki w komunikacji zbiorowej tez nie ? Druga sprawa to brak kasy na zwiększenie ilości kursów.. To mnie akurat wcale nie dziwi. Ten system jest tak drogi i tak niewydolny,że w końcu musi paść. Musi być naprawdę żle,skoro ZDZiT sam przyznaje,że kasy nie ma
Albo zachęcamy do komunikacji miejskiej, albo zniechęcamy. W europejskich miastach gdzie stawia się na transport publiczny nikt nawet nie myśli o zmniejszeniu kursów. Może warto przyjżeć się działaniom mądrzejszych włodarzy miast (np. Wiedeń)
bo socjal 500+ wyjechal na inny socjal ( na wioche do dziadków ) SZACH MAT wiesniaki
Tramwaje to przetargi, a pasażerowie to zło konieczne
Zawsze jest lepiej jeździć samochodem. Nie tylko w wakacje.
Wystarczyłoby w godzinach porannego i popołudniowego szczytu pozostawić komunikację jak w dni robocze z nauką szkolną. Autobus 130 kursujący co pół godziny, zatłoczony w stronę Kortowa i z Kortowa do Jarot. Pracownicy nie mają ponad dwa miesiące urlopu. Oczywiście tramwaj 3 jest tramwajem widmo. Ile razy, żeby wrócić na Jaroty trzeba pojechać 109 do centru i z centrum 117 lub tramwajem 1. Ale oczekiwania i potrzeby pasażerów nie mają żadnego znaczenia.
Chcieliście NAJDROŻSZEGO systemu komunikacji miejskiej czyli tramwajów ?-to macie ! Chcieliście Grzymowicza ? -to macie ! Jakieś pytania ?
Mniej NLI w mieście
tak się składa ( dziwnie się składa!!),że w tym mieście na na wiele rzeczy nie ma pieniędzy, za to na inne są aż nadto, zwykle na te nie związane z podstawowymi potrzebami mieszkańców
tak się składa ( dziwnie się składa!!),że w tym mieście na na wiele rzeczy nie ma pieniędzy, za to na inne są aż nadto, zwykle na te nie związane z podstawowymi potrzebami mieszkańców
Jak zwykle niedorzeczne tłumaczenia, że zawsze tak było, więc po co zmieniać oraz że inne miasta tak samo funkcjonują. Dojazd do pracy dla osób przesiadających się jest w okresie wakacyjnym fatalny. To prawdziwa katastrofa. Kursów mniej, tłok duży, możliwość dogodnej przesiadki żadna. Nie jest prawdą, że Olsztyna nie stać na utrzymanie sensownej siatki kursów w godzinach typowych dojazdów do pracy, skoro od września najmłodsi będą jeździć za darmo. Problem zresztą jest szerszy i dotyczy także utrudnień w nocnej jeździe po mieście. Raptem dwie Nki. Dodam do tego denerwujące zjazdy techniczne tabunu pustych autobusów wiozących powietrze, które mogłyby dojechać z pasażerami do przystanku przesiadkowego. Oczywiście na te praktyki też było jakieś bezsensowne wytłumaczenie. Tylko solidna komunikacja miejska może przekonać mieszkańców do porzucenia aut.
za pieniądze wydane na tramwaje można by za darmo przez dwa lata pasażerów wozić
Dostosować rozkład letni i wszystko. Nie mydlić ludziom oczu, że trzeba zaraz wprowadzać rozkład całoroczny. Brać się za robotę zdzidy.
Skoro w tym czasie jeździ mniej pasazerow to czemu sa w tym miescie linie, które tak samo często jezdza z ta roznica ze teraz to woza swieze lub gorace powietrze przykładem jest super linia 205. Mam pytranie po co to tak często jeździ i zanieczyszcza srodowisko spalinami jak nikt tym nie jeździ chyba ze się pomyli i 1 przystanek sobie podjedzie!!! Czemu miasto wydaje pieniądze na takie bezsensowne linie!!! Pytam się!!!
Odp. na pytanie z tytułu: bo to spierdolone miasto. Przerośnięty Mysianiec.
Zlikwidować komunikację miejską - a zwłaszcza grzymbaje albo w trybie pilnym zmienić zarządców tego bajzlowatego systemu komunikacyjnego
Brakuje pieniędzy? Wprowadźcie więcej kursów na liniach typu 201, 203 to niebawem zlikwidujecie komunikację publiczną z powodu braku środków finansowych. Chyba tylko bogaty i nierozsądny wozi 5 osób solarisem na wycieczkę, przy cenie biletu 3,00 zł. Mało tego. Nie wiem czy dla dowcipu Pan Prezydent zamknął wyjazd z osiedla Generałów przez Brzeziny, czy kryje się za tym jakaś filozofia. Pewnie to kolejne udogodnienie podobne do "kursów letnich MPK". Wywalajmy więcej pieniędzy, nie pytajmy mieszkańców o ich oczekiwania, bo władza i tak wie lepiej. Jak ktoś się będzie czepiał to zawsze można powiedzieć, że konsultowano te wszystkie zacne pomysły. Tym bardziej " w innych miastach to się sprawdza", no i "w poprzednich latach takie pomysły zdały egzamin". Niestety ten rok weryfikuje te pomysły na 2-
Powinien obowiązywać JEDEN rozkład jazdy . To, że są wakacje inni mają czekać na przystankach za karę?
Normalnie jeżdżę 305 do pracy ale przesiadam się na samochód na stałe. Jak można zabrać linię na ponad 3 miesiące począwszy od 23 czerwca br.
Miasto robiło wszystko, aby obrzydzić mi jazdę autem. Totalny brak parkingów, rondo smoleńskie, skrzyżowania maksymalnie kolizyjne. Więc sprzedałem auto i przesiadłem się do tramwaju zgodnie z planem ratusza. A tu w wakacje polikwidowali kursy i nie mam jak dostać się do pracy. Nie róbcie z ludzi wariata!
A czy ktoś z krytykujących pomyślał o tym, że kierowcy i motorniczy chcą też odpocząć latem. Im jak każdemu z was przysługuje urlop. I tak część urlopu dostają poza sezonem.
Gorąc i smród. Klimatyzacji brak w autobusach. To znaczy niby jest, ale albo nie działa (trzeba naprawić) albo ździt zabronił włączać, bo zużycie paliwa rośnie. Tak czy inaczej przejażdżka w takim upale w autobusie-szklarni jest nie do zniesienia. Dlatego jeżdżę i będę jeździć samochodem z klimatyzacją mimo, że przejazdy busami mam za free.