Same sery są średnie, ale jeżeli połączylibyśmy ten pomysł np. z festiwalem chleba, to czemu nie. Dlaczego chleba? Bo Kopernik mieszkając w Olsztynie stworzył "Olsztyńską taksę chlebową" — mówi Maciej Rytczak, nowy dyrektor wydziału promocji Urzędu Miasta w Olsztynie.
Rytczak pracując jeszcze w starostwie powiatowym w Olsztynie wymyślił głośną akcję marketingową z Pop-Kopernikiem. Zapytany przez dziennikarza "Gazety Olsztyńskiej" o to, czy olsztyński ratusz wyrzucił w błoto 180 tys. zł, bo tyle kosztowała opracowana w zeszłym roku przez krakowską Eskadrę strategia promocji Olsztyna, odpowiada:
— Materiał opracowany przez Eskadrę traktujemy jako punkt wyjścia. Wiele zawartych w nim informacji jest bardzo przydatnych. To dziennikarskie uproszczenie, że hasło "Olsztyn. Przestrzeń radości", zastąpi koncepcja miasta-ogrodu. Zresztą w materiale "Eskadry" też wspomina się o mieście-ogrodzie. My po prostu zdefiniowaliśmy przestrzeń, o której mówiła Eskadra. Uznaliśmy, że najlepszym słowem jest ogród.
Cały wywiad w środowej Gazecie Olsztyńskiej.
Zobacz jaki plan na promocję Olsztyna miała Eskadra.
Jak wygląda teraz Park Centralny w Olsztynie? Mało mu do pięknego ogrodu... Zobacz artykuł naszego internauty.
Niemcy "wskrzesili" Hitlera. W spotach telewizyjnych ostrzegających przed AIDS kocha się on z młodą Niemką. Hasło kampanii: : "AIDS to masowy morderca". Do towarzystwa führerowi dodano Stalina i Husajna.
>>> Co o tym myślisz?
— Materiał opracowany przez Eskadrę traktujemy jako punkt wyjścia. Wiele zawartych w nim informacji jest bardzo przydatnych. To dziennikarskie uproszczenie, że hasło "Olsztyn. Przestrzeń radości", zastąpi koncepcja miasta-ogrodu. Zresztą w materiale "Eskadry" też wspomina się o mieście-ogrodzie. My po prostu zdefiniowaliśmy przestrzeń, o której mówiła Eskadra. Uznaliśmy, że najlepszym słowem jest ogród.
Cały wywiad w środowej Gazecie Olsztyńskiej.
Zobacz jaki plan na promocję Olsztyna miała Eskadra.
Jak wygląda teraz Park Centralny w Olsztynie? Mało mu do pięknego ogrodu... Zobacz artykuł naszego internauty.
Niemcy "wskrzesili" Hitlera. W spotach telewizyjnych ostrzegających przed AIDS kocha się on z młodą Niemką. Hasło kampanii: : "AIDS to masowy morderca". Do towarzystwa führerowi dodano Stalina i Husajna.
>>> Co o tym myślisz?