Rajdy na lodzie, czyli sezon na Krzywym w Olsztynie rozpoczęty

2012-02-11 11:36:19 (ost. akt: 2012-02-11 11:36:27)

Dlaczego się nas zwalcza, skoro nikomu nie robimy krzywdy? — pytają kierowcy, którzy szlifują swoje samochodowe umiejętności na zamarzniętym Jeziorze Krzywym. — Narażacie życie swoje i swoich pasażerów — odpowiada policja, która nie zamierza bezczynnie przyglądać się lodowym harcom.

Rajdy na lodzie, czyli sezon na Krzywym w Olsztynie rozpoczęty

Autor: Paweł Kicowski

Na zamarzniętą taflę jeziora wjeżdżają rozpędzone auta. W równych odstępach mkną po oznaczonym wcześniej kilkukilometrowym torze. Co sprawniejsi kierowcy ustawiają swoje auta bokiem do jazdy albo wprowadzają je w kontrolowane poślizgi. Inni szybko, ale bez efektów specjalnych pokonują kolejne okrążenia. Tak wyglądają zimowe popołudnia i weekendy na Jeziorze Krzywym w Olsztynie.

— Zamarznięte jezioro to jedyna okazja do doskonalenia umiejętności. Nie mamy żadnego obiektu, na którym można ćwiczyć jazdę w trudnych warunkach i wyjścia z poślizgów. Miasto nie daje nam innej możliwości — przekonuje Eligiusz Klemm, jeden z amatorów jazdy po lodzie. Jego zdaniem, każdy kierowca powinien zapoznać się ze śliską nawierzchnią. — Takie ćwiczenia są niezbędne, żeby wypracować odpowiednie nawyki, które przydadzą się na drodze — dodaje Klemm. — Podczas kursów na prawo jazdy nie przywiązuje się do tego żadnej uwagi. Nie trenuje się wyobraźni i odruchów, tylko powtarza się parkowanie i łuk na placyku. Skutki tego widzimy potem po liczbie wypadków. Olsztyńska policja jest jednak zupełnie innego zdania. — Jazda po jeziorze to nieodpowiedzialne zachowanie. Nie pochwalamy tego — mówi Mariola Plichta z biura prasowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.

Nie ma przepisu zabraniającego jazdy samochodem po zamarzniętym lodzie. Policjanci zapewniają jednak, że jest wiele przepisów, z których mogą skorzystać, aby ukarać amatorów lodowych harców. Zamierzają rozpatrywać każdy przypadek indywidualnie i kierować wnioski do sądu o ukaranie kierowców za złamanie określonego zapisu. — Chodzi o przepisy ustaw o lasach, ochronie środowiska, niektóre przepisy ruchu drogowego dotyczące nieprzestrzeganie znaków oraz kodeksu wykroczeń — wylicza Mariola Plichta. — A jeżeli kierowca spowoduje faktyczne zagrożenie życia pasażera, wędkarza lub innych osób na lodzie, to naruszy przepisy kodeksu karnego i będzie mu groziło do 5 lat więzienia.

Twardego stanowiska policji nie rozumieją kierowcy. — Czemu nam przeszkadzają? Przecież nikomu nie robimy krzywdy. Nie jesteśmy też samobójcami, którzy chcą się utopić ze swoimi samochodami, na które ciężko pracowaliśmy — dziwi się Eligiusz Klemm. I zapewnia, że jazda po Jeziorze Krzywym jest całkowicie bezpieczna. — Robimy regularne odwierty i sprawdzamy grubość lodu. Jesteśmy w kontakcie z wędkarzami, którzy znają bardzo dobrze jezioro i wiedzą, gdzie lód jest cienki. Na torze ma on grubość 40 cm. To naprawdę w zupełności wystarczy, żeby utrzymać samochód. 12-tonowe ciężarówki przemierzają jeziora i rzeki po półmetrowej tafli — dodaje Eligiusz Klemm. On i jego koledzy zamierzają pokonywać lód amatorsko, ale warto wspomnieć, że w naszym regionie odbywają się już rajdy po zamarzniętych jeziorach. Już dziś rozpoczyna się Winter Open na Śniardwach w pobliżu Nowych Gut. — Cała miejcowość żyje imprezą. Wszystkie pensjonaty są pozajmowane. Władze są bardzo przychylne — przyznaje Tomasz Bartoś, prezes Automobilklubu Mazurskiego.

Paweł Sobociński

Źródło: Gazeta Olsztyńska

Widziałeś coś ciekawego, chcesz podzielić się informacją, zdjęciami? Daj nam znać, a zajmiemy się Twoim tematem! Napisz do nas: internet@gazetaolsztynska.pl lub dodaj swój artykuł.

Komentarze 99 pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj swój komentarz

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

  1. qqq #565197 | 46.113.*.* 19-02-2012 11:23

    a z której strony jeziora są te rajdy

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  2. Mazda 008 #564289 | 83.9.*.* 18-02-2012 11:51

    Ludzie my myślimy za szybko bo policja ma z tym problemy.Jak impreza jest dobrze przygotowana i zabezpieczona to ryzyko jest, ale minimalne. Trzeba zadzwonić do ludzi którzy prowadzą naukę jazdy i zaproponować szkolenie z jazdy ,a nie katować placyk i parkowanie.(Czy ktoś podważa specjalistów którzy twierdzą ,że placyk to nie nauka tylko kopalnia kasy )

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  3. quattro men #562409 | 176.97.*.* 16-02-2012 20:34

    Właśnie po co ta afera skoro od lat jeździ się po lodzie na krzywym a nigdy nie było tam wypadku, utopionego auta ani nic w tym rodzaju. Jak kolega powiedział:,, każdy jest kowalem swego losu" nikt nikogo do niczego nie zmusza...

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  4. Jose82 #562374 | 176.97.*.* 16-02-2012 20:18

    Jak ktoś ma lęki i traumę co do lodu to po prostu niech na niego nie wchodzi czy też wjeżdza a nie nazywa ludzi debilami. Problem tkwi w tym iż Policja i Urząd miasta tylko wtedy się nie czepiają kiedy mają z tego zyski. Właśnie mamy tego przykład na Śniardwy. A Policja wykorzysta każdą okazje na łatwy mandat i ukaranie kierowcy a do poważniejszych spraw i przestępstw to potem ludzi nie ma...

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  5. DAJE CELĄ PO LODZIE #561943 | 83.18.*.* 16-02-2012 15:45

    DO TYCH KTO JEST NA NIE . JAZDA PO LODZIE KSZTAŁCI I POMAGA POZNAĆ ZACHOWANIE AUTA W POŚLIZGU TAKI TOR JAK NA KRZYWYM TO ŚWIETNA SPRAWA JADE KIEDY MOGE I ŚWIETNIE SIĘ BAWIE A JAK KOMUŚ TO SIE NIE PODOBA TO NIECH NA LODOWISKO SE IDZIE TAM BĘDZIE MIAŁ SPOKÓJ

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  6. Najt Srałer #556368 | 46.170.*.* 13-02-2012 09:21

    Profesjonalnie zabezpieczona impreza na ktorej kazdy pruje ile wlezie przed siebie po to by sobie przypomniec ze nie umie hamowac i wjechac w barierki :D ? Wiesniaki, impreze to najpierw trzeba umiec zorganizowac :) Pozdrawiam ekipe z nad Krzywego, byłem, widziałem, mega przedsiewziecie, nie poprzestawajcie na tym :)

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  7. Night Power #556212 | 79.184.*.* 13-02-2012 01:07

    Jezioro to nie plac zabaw , ludzie ktorzy to organizuja sa pozbawieni wyobrazni i odpowiedzialnosci !! Zapraszamy do nas na profejolanie zabiezpieczona impreze . Ekipa Night Power

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

    1. XxX #556098 | 81.190.*.* 12-02-2012 22:35

      no i spadł śnieg, jutro czarna gwiazda znowu będzie driftować po ulicach olsztyna:]

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

      1. takie sa fakty Mariolo Plichta #555811 | 88.156.*.* 12-02-2012 19:36

        zamarznięte jezioro - grubość lodu krystalicznego (bez śniegolodu) 30-40cm (zatem nośność bezsprzeczna - o czym świadczą chociazby tablice pomiarowe, a na pewno fizyka). pieszy, wędkarz, rowerzysta, łyżwiarz, bojerowiec, matka z wózkiem - bez problemu mogą wejść. osoba (nawet bez pasażera) w aucie - NIE MOŻE. Powstaje pytanie - dlaczego? - problemem prędkość jaką rozwija auto?? No chyba nie - gdyż bojer też zapieprza. To może gabaryty? - też nie, gdyż bojer większy jest - zarówno DN, jak i Monotyp XV. A moze jednostkowy nacisk na cm2??? - to pieszy, wędkarz ma wiekszy niż auto... niestety... - znów fizyka się kłania. A może statystyka wypadków - hmm, na zwykłej drodze jest o wiele bardziej niebezpiecznie panno MAriolo. A moze hałas? - kurde bojer też wydaje łoskot, podobnie jak motorówka latem. Prawdopodobieństwo zanieczyszczenia wody olejem? - a co z zanieczyszczeniami z milionów aut jeżdżących po drogach, które przy każdym deszczu spływają do WÓD podskórnych... i do jeziora TEŻ, panno MAriolo. Wjeżdżamy na jezioro legalnie - przez slip koło Róży Wiatrów i nie wolno go zablokowac. A zatem - weźcie sie odpieprzcie, OK? przestawcie ten poduszkowiec gdzie indziej i nie wypalajcie społecznego paliwa. Liczę na rozsądek i logike w postępowaniu Policji (wykluczam z tego założenia pannę MAriolę jak i urzędasów ratuszowych, którzy raczyli mącić w temacie). ryzykantami są wedkarze, którzy wchodza na lód pierwsi (na bardzo cienki) i schodza z niego ostatni - gdyż sa bezmózgami. howk

        Ocena komentarza: warty uwagi (9) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

        1. `Fotoamator #555546 | 83.11.*.* 12-02-2012 16:19

          A moim skromnym zdaniem to zdjęcie Pana Kicowskiego to kompromitacja. Są już w sieci fotki amatorów z tych treningów i mógłby się człowiek od nich troszkę pouczyć bo warto.

          ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

          1. smutny #555466 | 77.182.*.* 12-02-2012 15:09

            Nie mogę się doczekać kiedy wreszcie napiszą że kilku śmierdzących dresiarzy utopiło się wraz ze swoimi maszynami na własne życzenie. Wcale mi takich debili nie szkoda. Nie potrzebne chwasty powinny wyginąć jak najszybciej. Będzie z pożytkiem dla społeczeństwa.

            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

            1. helik #555306 | 89.229.*.* 12-02-2012 12:25

              @mechanik Nowe Guty Śniardwy

              ! - + odpowiedz na ten komentarz

            2. s #555196 | 31.61.*.* 12-02-2012 11:02

              gdzies widzialem w tv, ze w jakims tam kraju, jak w zimie jezioro zamarza, to normalna droge wyznaczaja oficjalnie dla mieszkancow okolicznych, zeby przez kilka miesiecy mozna bylo jezdzic krocej, a nie na okolo

              ! - + odpowiedz na ten komentarz

            3. Ktoś #555176 | 31.63.*.* 12-02-2012 10:40

              napisał że się wyszaleją i będzie spokój! Właśnie miałem niedawno okazję jechać za małym czarnym Japończykiem który wyjechał z jeziora i chyba zapomniał że już tam nie jest! To co pokazał na ulicy to skrajny debilizm! Proponuję dla organizatorów aby przed wjazdem na lód robili wszystkim psychotesty, aby nikt przez nakręconego debila nie zginął!

              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

            4. mario #555152 | 83.25.*.* 12-02-2012 10:13

              Wyobrażnie i nawyki to sie wynosi z domu a wypadki to powodują ludzie bez wyobrażni na drodze

              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

              1. Emigrant #555114 | 88.156.*.* 12-02-2012 09:42

                Zamiast policja trzymać nad tym pieczę i pomagać - robić odwierty i usprawnić cała imprezę - rzuca kłody pod nogi. Nic dziwnego, że to miasto to po prostu dziura, w której nic się nie dzieje. Przecież można by było wykorzystać tę formę imprezy do promowania miasta zimą. Dobrze mi tu wracać ale nie za często-bo przerasta mnie ilość zbędnych sygnalizacji i decyzji władz miasta

                Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              2. hu #555037 | 88.156.*.* 12-02-2012 08:21

                jak widać poniżej ci co tam jeżdżą sami udowadniają nam jaki reprezentuj poziom i ile maja wolnej przestrzeni miedzy uszami!

                Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              3. SPW #555026 | 81.190.*.* 12-02-2012 08:03

                CHUDZI?!!!? CHUDZI TO MOGĄ IŚĆ NA RYBY A JA WSIaDAM ZARAZ W DYLIŻANS I RUSZAM NA KRZYWE POFRUWAĆ BOKIEM. JEBAĆ POLICJE!

                Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              4. do mechanik #555014 | 88.156.*.* 12-02-2012 06:41

                przyjedź na parking małego Tesco przy Hanki Sawickiej. Trochę polatasz.

                ! - + odpowiedz na ten komentarz

              5. KEN BLOCK #555013 | 88.156.*.* 12-02-2012 06:39

                Co wy, kvrvva, wiecie o zabijaniu??? Drift na lodzie? Byle blondynka tego dokona przy 10km/h, a na koniec zemści się na drzewie, że rośnie nie tam gdzie trzeba. Ja bym chciał jeździć jak ten koleś, ale to wymaga sprzętu i hajsu. Jemu się udało. Dolce & Gabbana zapewnia mu to wszystko, w zamian za reklamę. I nie do wiary, że samochód to tylko fieścina. Ale jaka. A wracając na ziemię. Jak w olsztyńskich realiach udało się śp. Bublewiczowi, Hołowczycowi, i wielu innym rajdowcom urodzonym w Olsztynie, dokonać tego co dokonali? Talent talentem, ale praktyka równie ważna, a tu nigdzie nie ma gdzie albo nie można potrenować. Na oblodzonym parkingu Tesco? Albo Makro? Jest park linowy przy stadionie leśnym. Ktoś wpadł na pomysł i wykorzystał drzewa. Dlaczego nie wyrównać jakiegoś nieużytku, zrobić wielki plac, i udostępnić za jakąś kwotę za godzinę korzystania? Chętnych by się znalazło wielu, i byłby biznes.

                Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                1. p106 #554930 | 83.9.*.* 12-02-2012 00:31

                  Elek, przecież wiesz,że to sport dla elity...my chłopcy z "plebsa"..możemy sobie popatrzeć tylko jak "wiara"się bawi np. na Niegocinie lub na Śniardwach . Zapewne stamtąd ryby nie pouciekają:). PS. Przecież wszyscy wiemy, ze w polsce jest już "policja", ale w olsztynie i okolicach rządzi jeszcze milicja i służby ORMO, które piszą donosy.

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                2. mechanik #554919 | 81.190.*.* 11-02-2012 23:57

                  panowie pomóżcie zawsze marzyłem zeby se polatac po lodzie czy ktos moze mi powiedziec jutro gzie i o której na pewno przylece prosze o pomoc poważnie. albo powiedzcie gdzie najlepiej wiechac

                  ! - + odpowiedz na ten komentarz

                3. Damian #554908 | 46.186.*.* 11-02-2012 23:36

                  http://gizycko.wm.pl/90628,Jazda-na-Nieg ocinie-z-TVN-Turbo.html Oczywiście TVN to sobie może jeździć i wszystko jest cacy

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                4. Sandacz #554902 | 83.9.*.* 11-02-2012 23:28

                  A co z rybami?!!! Przecież na skutek hałasu ryby mogą dostać stresu co może skutkować mniejszą ilością ikry lub co gorsze wyemigrowaniem ryb w ogóle na inne jeziora jak przyjdą roztopy

                  Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                5. JA #554900 | 81.190.*.* 11-02-2012 23:19

                  Ubezpieczenie samochodu, nie powinno pokrywać kosztów w przypadku "wypadku" a służby ratunkowe i Policja powinni narzucić koszty 100% za akcję wydobywania debili z pod lodu . Tego nie powinni opłacać podatnicy (NORMALNI LUDZIE)

                  ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                  1. he-man #554878 | 31.187.*.* 11-02-2012 22:31

                    Karać Was chcą bo nic z tej jazdy oni nie mają. Jak byście zapłacili dla miasta, np. 20zł/h to by siedzieli cicho. A swoją drogą dlaczego jeszcze radni nie wprowadzili podatku od śniegu?

                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  2. ketaki #554858 | 89.228.*.* 11-02-2012 22:15

                    niedlugo jade zdawac prawo jazdy , czy moge przyjechac potrenowac, i czy ta policja moze mnie ukarac na tym jeziorku mandatem ?, proszę się nie śmiać bo musze dużo trenować(nie zdałem już 8 razy),i czy można tam jezdzić na kolcach ?

                    ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                    1. xavier #554833 | 88.156.*.* 11-02-2012 21:46

                      prostak to jeździ po jeziorze samochodem dla zabawy prawda?

                      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                      1. xsavier #554803 | 89.228.*.* 11-02-2012 21:06

                        Syf to TY zostawiasz pseudo wędkarzu, myślisz że jak zapłacisz za kartę to Ci wszystko wolno. Prostackie myślenie.

                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      2. Paradoks. #554799 | 88.156.*.* 11-02-2012 21:01

                        Ograniczenie do 50. Jedziesz 50 km/h. Ten co cię wyprzedza, to pirat i dawca nerek. Ten, który jedzie wolniej od ciebie, to sierota drogowa i zawalidroga. Ten co cię wyprzedza, myśli - co za jeb%y baran jedzie tu 50?? Droga prosta jak w mordę strzelił. NIEPRAWDAŻ?

                        Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      3. huh #554792 | 88.156.*.* 11-02-2012 20:54

                        Panie radowczycu klemm ? skąd przekonanie że nie robicie krzywdy? Egoizm

                        ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      4. do pewe #554788 | 88.156.*.* 11-02-2012 20:52

                        co za syf strach pomyslec ze banda gówniarzy przywłaszczyła sobie jezioro a władze nie reagują nie dość ze na drogach bandytyzm to jeszcze sie bydło na lodzie robi. do jazdy po lodzie sa lyzwy i inne sprzety ale nie samochód. zreszto dla takich rozwinietych wstecznie kierowcow to i jedzenie zupy widelcem jest zabawne!

                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                        1. pewe #554772 | 81.190.*.* 11-02-2012 20:44

                          zajechałem z ciekawości na Krzywe zobaczyć co tam się właściwie dzieje , tyle o tym trąbią w mediach :) jest wypas po prostu WYPAS nigdy czegoś takiego nie widziałem na żywca dlatego zrobiło na mnie to wielkie wrażenie. osobiście na lód nie wjeżdżałem swoim autem, ale jeżeli ktoś chce śmigać po zamarźniętym jeziorze to nie wiem dlaczego ingerują nasze władze wykonawcze i utrudniają chłopakom zajebistą inicjatywe. władze nic nie organizują to Olsztyniacy sami sobie konkretny festynik rajdowy urządząili. GRATULACJE DLA ORGANIZATORÓW!!!

                          Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        2. do @# #554762 | 193.210.*.* 11-02-2012 20:38

                          ....samochodem na tor crossowy.... brawo !!!

                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        3. Poszukujący #554755 | 83.9.*.* 11-02-2012 20:36

                          a ja się pytam, że się pytam ja gdzie byli rodzice, że rodzice albo Rutkowski, że Rutkowski

                          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        4. helik #554751 | 89.229.*.* 11-02-2012 20:34

                          Po Niegocinie w Giżu TVN Turbo śmigało dzisiaj i nikomu to nie przeszkadzało hehe

                          Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        5. orp #554749 | 88.156.*.* 11-02-2012 20:32

                          Mam doskonaly pomysl dla wędkarzy zrobcie ktoregoś dnia zlot na krzywym tak z 100 ludzi i lowimy na ich trasie nawiercić dziur ile sie da a jak bedą jeździć dzwonić na policje że próbują rozjechać bo w tym kraju debilizm trzeba pokonywać sprytem a ten kraj i jego prawo sa do zadu.

                          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                          1. do lion #554748 | 193.210.*.* 11-02-2012 20:32

                            syf to ty zostawiasz latem na plaży a nie samochody jezdzace po lodzie mądralo za dyche.....!!!!

                            Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          2. szofer starej daty #554743 | 88.156.*.* 11-02-2012 20:29

                            Ćwiczenie wychodzenia z poślizgu? A naucz się, spokojnie jeździć po ulicy nie wpadając w poślizg. Umiejętność wychodzenia z poślizgu przy jeździe setką po oblodzonej szosie na nic ci się nie przyda.

                            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                            1. youreq #554742 | 178.36.*.* 11-02-2012 20:27

                              Zaraz będą tupać chłopcy w krótkich spodenkach , bo się im broni głupawej zabawy samochodzikami po jeziorkach, żałosne ! Zastanówcie się choć troszkę nad konsekwencjami, ale o czym ja mówię. Przecież zastanawiać się znaczy myśleć!!!!!

                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                              1. pro #554738 | 88.156.*.* 11-02-2012 20:25

                                zalosna pseudo rajdowczycowa ekipa ktora brak wyobraźni i odpowiedzialnosci chce zastapic i usprawiedliwić niby nauką wychodzenia z poslizgów a ja tam widze amatorszczyzne ktora sie uczy wpadania w poslizgi a jak taki zabije pasażera albo innego uczestnika ruchu to bedzie sie tlumaczyl że on jest niewinny bo jak trenował na jeziorze to tam nie bylo drzew! żenada z gówniarzerią!

                                Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                1. do xsavier #554732 | 88.156.*.* 11-02-2012 20:19

                                  pseudo intelektualisto ten wedkarz placi zeby te ryby lowic a ty sie myjesz za darmo a do kompieli to masz plaze.

                                  Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                  1. xsavier #554730 | 89.228.*.* 11-02-2012 20:16

                                    No to pojedziemy teraz w drugą stronę narzekania: Idziesz sobie latem nad jezioro wykąpać się a tam siedzi taki pseudo wędkarz, wykąpać się nie możesz bo ryby spłoszysz. Chcesz popływać sobie żaglówką a tam stoją łódeczki pseudo wędkarzy i nie ma gdzie żaglówki przypiąć. Idziesz zimą nad jezioro a tam debil wędkarz wjeżdża autem aby sobie powędkować nie sprawdzając grubości lodu. OOO zapomniałem ile SYFU jest po wędkarzach, spławików w trzcinach, torebek po zanętach a na dnie jeziora pozaczepiane i pourywane blachy na szczupaki. Zapomniałem też o jakże ekologicznych ściekach wyciekających wprost do jeziora/rzeki mieszkańców (ekologicznych krzykaczy) zamieszkujących tereny wokół jezior. Pozdro.

                                    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  2. g-team #554695 | 79.163.*.* 11-02-2012 19:42

                                    Kormoran - Be Memoriał Wagnera - be Tour de Pologne - be juz nawet po jeziorach w Olsztynie nie można polatać --- prawie wszystkie imprezy przejęte przez okoliczne wioski. Kiedyś Olsztyn był rajdową stolicą Polski - Bublewicz, Hołowczyc, Mydło, Szeszko, Klemm, Predko, Staniszewski i wielu innych kierowców rajdowych wywodzi się ze stajni olsztyńskich. Teraz się ich przegania z kąta w kąt.

                                    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                    1. ferre #554679 | 81.190.*.* 11-02-2012 19:28

                                      ok , niech jeżdzą ale po wytyczonym torze a nie po całym jeziorze , nie można spokojnie pospacerować bo głupek w fiacie panda zapiepsza

                                      ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                      1. Mobilek #554676 | 83.9.*.* 11-02-2012 19:27

                                        A ja śmigałem dzisiaj na Śniardwach, imprezka fajowa. Nawet nie spodziewałem się że tyle aut będzie latać. Jutro drugi dzień zabawy

                                        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      2. Lodowczyc Krzysztof #554633 | 46.134.*.* 11-02-2012 18:48

                                        Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. a jak jest z auto casco w takim przypadku,jak zatonie,mówie to o tym fokusie jak by utonął? reszta co tam jezdzi to smietniki,nic nie warte,nie warte nawet płacenia OC za nie,kierowców to w ogóle nie szkoda,mendy i szara strefa Olsztyna,moze zrobic jakies getto dla nich i niech se tam lataja,moze okolice wysypiska w Łegajnach,co myslicie?

                                      3. youreq #554621 | 178.36.*.* 11-02-2012 18:41

                                        Trzeba być kompletnym idiotą zadając takie kretyńskie pytanie! Za brak szacunku dla innych a przede wszystkim do przyrody która ledwo zipie i bez kretyńskich zabaw gówniarzy za kierownicą, karać bez litości !!

                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                        1. kieroffca #554620 | 83.25.*.* 11-02-2012 18:40

                                          Co za miasto frajerów.... W Mikołajkach dzisiaj rozpoczyna się oficjalna impreza organizowana przez lokalny automobilklub http://ak-mazurski.pl/?p=785 a autostrada Giżycko - Węgorzewo już funkcjonuje i nikt afery nie robi....

                                          Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                        2. cygan77 #554616 | 79.163.*.* 11-02-2012 18:38

                                          Panowie Policjanci niech zaczną pilnować swojego obejścia a nie wpieprzają się w prywatne akcje. Zwłaszcza jak nikt ich tam nie chce i nie mają się do czego przyczepić. A kto zapłacił za rozbite nowe radiowozy? Sami mogliby się przyłączyć i czegoś się nauczyć ale co tam - "komendant kazali tępić to bedziem" Zabijcie ten Olsztyn dechami i niech wsioki mieszkają w cudnym mieście. Wszystko co piękne w Olsztynie zabija ta banda nieudaczników. Grunt, że miasto się rozwija, nowe inwestycje itp a ja się pytam DLA KOGO TO WSZYSTKO??? dla francuzów z michelina??? Do obrońców środowiska: ile ton śmieci i odchodów wpada do jezior każdego lata??? Ile spalin z silników łodzi rozpuszcza się w jeziorach?? Ile było do tej pory wypadków na zorganizowanej kiedykolwiek w Polsce na jeziorze pojeżdżaffce?? Pan Eligiusz ma rację 40 cm lód nie takie ciężary jak samochód osobowy może utrzymać.

                                          Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                        3. Cisza #554607 | 89.228.*.* 11-02-2012 18:30

                                          Idziesz latem spragniony ciszy na ryby ,a tu debile na skuterach i motorówkach .Idziesz zimą na ryby ,a tu debile w samochdach przepędzają spragnionych ciszy i spokoju. Wypad na lotnisko w Gryżlinach.

                                          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-8) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                          1. lion #554595 | 88.156.*.* 11-02-2012 18:20

                                            Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Nie ma również przepisu zabraniającego jazdy samochodem po księżycu. Tam wystrzelcie się. Niedługo to będzie totalny syf, a nie jezioro, w którym będzie można się wykąpać. Gdybyście nikomu nie szkodzili nikt by nie protestował. Psychopaci też są przekonani o swojej świętości.

                                            1. gość #554567 | 192.168.*.* 11-02-2012 17:54

                                              a jest przepis o jeździe po NIEZAMARZNIĘTYM lodzie

                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                              1. xyz #554543 | 88.156.*.* 11-02-2012 17:34

                                                GO specjalnie szuka takich tematów, żeby ludzie się kłócili, a co do tematu to każdy jest kowalem swego losu jak coś to sobie zrobi krzywdę

                                                ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                              2. xsavier #554509 | 89.228.*.* 11-02-2012 16:57

                                                Od wielu wielu lat, od kiedy pamiętam, na jeziorach mazurskich zawsze się jeździło zimą autami, więc nie wiem dlaczego w tym roku jest takie wielkie HALO. Kierowcy sprawdzają grubość lodu, sprawdzają temperatury jakie były w nocy i jakie będą w dzień. Wjeżdżają na sprawdzony lód, wątpię aby byli bezmyślni bo chyba żaden z nich nie chciał by stracić auta. Za akcje straży pożarnej, WOPR, itd zapłaci sam "winowajca" ale dodatkowo my płacimy też w podatkach, więc gadanie że mieszkańcy Olsztyna zapłacą za jakąś akcję jest myśleniem nastolatka z gimnazjum, coś już słyszał ale jeszcze nie wie co.

                                                Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                1. dygus #554477 | 88.156.*.* 11-02-2012 16:19

                                                  Do obrońców przyrody!!! Czy ktoś z was zainteresował się ile paliwa,śmieci , smarów,moczu leci co sezon letni z pięknych łodek .Co robią ludzie którzy nie mają sprawnej instalacji kanalizacyjnej . I co robią te wszyskie śmieci na brzegach olsztyńskich jezior.Gdzie są wtedy wszyscy obrońcy czystości????? Czy tylko was boli? że ktoś ma co ze sobą zrobić i się dobrze bawi??? A niech sobie jeżdżą po lodzie tak jak niech sobie pływają w lecie. Czy na tej prowincji wszystko musi być na NIE bo NIE????

                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (15) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                2. Francik... #554455 | 83.25.*.* 11-02-2012 15:54

                                                  ...szkoda, że wam jęczący kretyni nie przeszło przez myśl że płacicie także za wszystkie akcje ratunkowe GOPRU i WOPRU... moze tam poszukajcie sensacji ... bando z ciemnogrodu... a ludzi z pasja zostawcie w spokoju ...

                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                  1. bmw x5 #554454 | 83.9.*.* 11-02-2012 15:53

                                                    Mam super woz benzynie i dymam wszystkie hondy mazdy i toyoty razem wziete i obojetnie czy na drodze czy na jeziorze

                                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                    1. XxX #554453 | 81.190.*.* 11-02-2012 15:50

                                                      ja tam swoje umiejętności szlifuje na drodze. Jak spadł pierwszy śnieg to wszyscy wolniutko, a ja śmigałem sobie bokami. Pozdrawiam z czarnej gwiazdy:D

                                                      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-8) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                    2. ricko #554451 | 213.184.*.* 11-02-2012 15:48

                                                      Jak ludzie by nie dzwonili to policja by tam nie zaglądała... i tyle. Każdy robi to co lubi.

                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                      1. rally #554425 | 178.180.*.* 11-02-2012 15:25

                                                        Olsztyn, to takie miasto gdzie nic nie wychodzi, a wszystko przeszkadza. Potem wszyscy maja problem, ze Olsztyn ma miano największej dziury i wiochy w naszym kraju. Jaks ciekawa inicjatywa na której nikt nie zarabia, to trzeba ja zniszczyć.

                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                      2. Widz #554409 | 81.190.*.* 11-02-2012 15:09

                                                        Napiszcie o której dajecie pokaz, chętnie bym przyjechał popaczeć

                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                                                        1. amator kwasnych jabłek #554404 | 178.180.*.* 11-02-2012 15:02

                                                          Do wpisu poniżej. Pierwasza uwaga nie krzycz, pisz małymi literami. Druga uwaga znawco praw fizyki, od kiedy ciepło z silnika przy kilkunastostopniowym mrozie może roztopić lód, ciepło które ulatuje do góry , nie w dół?

                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                        2. @# #554378 | 83.11.*.* 11-02-2012 14:34

                                                          Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. CZY W TYM KRAJU BĘDZIE KIEDYŚ NORMALNIE ? A GDZIE JEST WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA I WÓD ?OD KIEDY JEZIORO JEST DROGA DO JAZDY ? JUŻ POWINNA BYĆ GRZYWNA DLA TYCH AMATORÓW SZEMRANYCH WRAŻEŃ SAMOCHÓD WYDZIELA CIEPŁO OD SILNIKA A JAK TO DZIAŁA NA LÓD.... CHWILA NIE UWAGI DZIKI ŁOSIE I KOLEJNA TRAGEDIA ŻAŁOBA NARODOWA BĘDZIE I JAK ZWYKLE WINNEGO NIE BĘDZIE ?!!JEST TOR CROSSOWY LUB LOTNISKO ALBO INNE TERENY BEZCZYNNIE STOJĄCE I TAM WYLAĆ NA FOLIE WODĘ KILKA GODZIN I JEST POLE TO ZABAWY . WSTYD TY TYLE LAT BYLI W OLSZTYNIE "RAJDOWCY " I NIE MA KOMU ZBUDOWAĆ TU TORU JAK NIE MA KOMU ZBUDOWAĆ TORU TO WON DO MIKOŁAJEK LUB INNEGO MIASTA I TAM SZALEĆ BĘDZIE BEZPIECZNIE DLA TYCH "KIEROWCÓW " I OTOCZENIA . TYLKO KOMU JA TO PISZE I PO CO TU TYLKO GALERIE I TRAMWAJE NIC INNEGO MA NIE BYĆ BO PO CO ."WŁADZA "BUDUJE SOBIE I DLA SWOICH KOLEGÓW NIE DLA LUDZI .

                                                          1. Impreza?? #554364 | 176.97.*.* 11-02-2012 14:25

                                                            olsztyn nie wie co to jest, a jak juz zrobi to nikomu nie powie. W olsztynie tylko sie kara szuka artykulu na krzywdzie ludzkiej, czepianie sie ze policja to straz tamto a pogotowie w niebieskich kitlach jezdzi. Zamiast imprezy beda wnioski do sadu - taki jest tu zwyczaj. kazdy sie boi bo gazeta napisze. GO to najwieksza szmira w srod gazet szuka w d.. mozgu zamiast zajac sie konkretami.

                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                          2. Mameja Racing Team #554357 | 81.190.*.* 11-02-2012 14:22

                                                            Policja to przyjaciel czy wróg??

                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                            1. Anonim #554345 | 83.11.*.* 11-02-2012 14:12

                                                              po co Policja się wypowiada na ten temat skoro nic z tym nie robi. właśnie byłem nad Krzywym i widziałem pełno samochodów, niestety Policji nie widziałem. Policja tylko potrafi gadać ale, żeby coś zrobić to wtedy się tłumaczy że nie może. jeżeli tak jest to niech wariata nie udaje i zamilknie a nie farmazony opowiada. A tak apropo bezpieczeństwa to skoro to takie niebezpieczne to ile było wypadków ścigających się na jeziorze ? proszę nie wliczać w tą statystykę szalonych wędkarzy wjeżdżających na niepewny lód. Niech sobie chłopaki ćwiczą.

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (10) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                              1. JaM #554325 | 81.190.*.* 11-02-2012 13:59

                                                                Oj tam, zaraz się podszkolic. Pokatac sobie chcecie i tyle.. Zaraz będzie odwilż i po kłopocie..ale jeśli raz na kilka lat pojawia się taka okazja, to może by to zorganizowac leagalnie, z zabezpieczeniem i też po kłopocie.

                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                              2. janusz #554324 | 88.156.*.* 11-02-2012 13:58

                                                                a powiedzcie mi od czego jest oc wlasnie od takich zeczy wiec zamknijcie facjaty. ja sie utopie nie wy!!!!

                                                                ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                1. ptl #554323 | 89.228.*.* 11-02-2012 13:58

                                                                  ku..a ktos kasy nie zarobil to mu przeszkadza smigamy chlopaki

                                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                  1. nic dodać nic ując #554319 | 83.3.*.* 11-02-2012 13:56

                                                                    No a gdyby tam szła wasza matka-cytat dla ludzi inteligientnych z filmu ,,Miś,,

                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (9) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                    1. tol #554304 | 79.190.*.* 11-02-2012 13:47

                                                                      zgadzam się z tym, każdy ma prawo do decydowania o własnym życiu, ale tu chodzi także o ochronę środowiska przed ewentualną groźbą skażenia.

                                                                      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                      1. Kolo #554292 | 83.9.*.* 11-02-2012 13:38

                                                                        Ludzie mają prawo do WOLNEGO WYBORU , jeżeli chcą narażać swoje życie to mają do tego PRAWO. Sam się wybiorę jak znajdę więcej wolnego czasu.

                                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                        1. xyzz #554289 | 88.156.*.* 11-02-2012 13:36

                                                                          A na Kortowskim to tacy w kombinezonach weszli na lód,zrobili dziurę i na dodatek weszli do wody!!!;-)W czasie oblężenia Leningradu po lodzie jeździły konwoje ciężarówek z zaopatrzeniem...

                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        2. latwiej zlapac pirata na lodzie #554273 | 83.11.*.* 11-02-2012 13:24

                                                                          niz rabusia od szafek ;-) ich sprawa jak sie chca scigac niech to robia

                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        3. ed #554272 | 79.190.*.* 11-02-2012 13:23

                                                                          problem mój i innych podatników, którzy będą musieli pokryć koszty akcji ratowniczej, bo osoba która podpisze rzekome oświadczenie będzie jakby nieuchwytna..

                                                                          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                          1. oleg38 #554266 | 88.156.*.* 11-02-2012 13:19

                                                                            szlifowanie umiejętności pękam ze śmiechu co za kretyn

                                                                            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                            1. johny #554262 | 88.199.*.* 11-02-2012 13:09

                                                                              To akurat już nie Twój problem czy pojdzie na dno ;)

                                                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                            2. ed #554253 | 79.190.*.* 11-02-2012 12:59

                                                                              co mi po jego oświadczeniu jak pójdzie na dno? zastanów się ?

                                                                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                            3. johny #554252 | 88.199.*.* 11-02-2012 12:57

                                                                              ja myślę że przed wjazdem na lód kierowca powinien podpisać oświadczenie że bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualny wypadek i poniesie koszty akcji ratunkowej i problem z głowy...

                                                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                            4. ed #554239 | 79.190.*.* 11-02-2012 12:46

                                                                              trzeba wprowadzić obowiązkowe ubezpieczenie od takich sportów ekstremalnych i niech sobie jeżdżą. A jak się potopią to bynajmniej my nie będziemy musieli płacić z naszych podatków za koszty akcji ratowniczych i wszystko gra.

                                                                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                              1. pagan #554226 | 83.6.*.* 11-02-2012 12:39

                                                                                Niech policja lepiej się zajmie piratami na drodze albo pilnowaniem swoich szafek, bo znowu ich okradną.

                                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                              2. prusak #554225 | 46.112.*.* 11-02-2012 12:39

                                                                                Dobre - jak mówi Eligiusz Klemm (Polak ?), miasto nie zbudowało toru kilku kierowcom, którzy chcą poszaleć - a zbudujcie go sobie za własne pieniądze.

                                                                                Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                                1. ratboyUK #554222 | 86.150.*.* 11-02-2012 12:38

                                                                                  generalnie rzecz ujmujac to caly siat jest ulozony tak , ze gigantyczne korporacje kieruja rzadami ,a te wojskiem i policja. w niekrotych krajach poziom zycia pozwala spoleczenstwu o tym zapomniec, ale nie w PL, a szczegolnie nie w Olsztynie. Zawsze jak mnie bierze ochota na powrot do PL to wchodze na wm.pl i mi szybko przechodzi..... Jeszcze 20 lat.... badzmy dobrej nadzieji :-)

                                                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                                                                                  1. ratboyUK #554218 | 86.150.*.* 11-02-2012 12:34

                                                                                    jescze ze 20 lat zdechna mochery i bedzie OK. Komuna ich tak sprala ,ze ciagle na nie. Bibli nie czytaja, ksiedza po lapach caluja, czarni zle, motory zle, jazda na lodzie zle , maly biznes (aka prywaciarze) zle, ganja zle (a sami wodke hektolitrami wala) - wszystko kur** na NIE :-)

                                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                  2. doood #554217 | 83.28.*.* 11-02-2012 12:33

                                                                                    Bo olsztyn robi się wiochą z urzędasami patrzącymi tylko na swoją d..ę, reszta nikogo nie obchodzi, układy, układziki, a polizja gra jak im władza karze.... porażka i tyle ! W normalnym kraju Policja pomogłaby, ale u nas poco....

                                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                  3. M #554208 | 213.195.*.* 11-02-2012 12:28

                                                                                    "— Narażacie życie swoje i swoich pasażerów — odpowiada policja, która nie zamierza bezczynnie przyglądać się lodowym harcom." No i co z tego?! Jak chcą to niech narażają! Wolna wola. Robią to w pełni świadomie i dobrowolnie, nikt nikogo siłą na lód nie wyciąga! Państwo policyjne niech się lepiej porządnie zajmie piratami na ulicach, bo to oni mogą więcej krzywdy innym ludziom wyrządzić, niż ci co robią drifty na zamarzniętym jeziorze.

                                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                  4. ... #554202 | 89.228.*.* 11-02-2012 12:20

                                                                                    Pomysł na rozwój miasta. Zbudować kompleks sportów motorowych - tor asfaltowy, rally cross , 1/4 mili i duża płyta poślizgowa nawet dla doskonalenia jazdy ciężarówek i autobusów. Byłaby to polska mekka motorowa. Zagonić Hołka, zaprosić jego kolegów i organizować imprezy i szkolenia.

                                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (15) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                  5. johny #554197 | 88.199.*.* 11-02-2012 12:15

                                                                                    na Śniardwach rajdowcy ćwiczą i nikt afery nie robi...

                                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                  6. tol #554192 | 79.190.*.* 11-02-2012 12:13

                                                                                    Mam jedno zasadnicze pytanie- czy ktoś z was drodzy kierowcy chcący się szkolić w jeździe na śliskich nawierzchniach pomyślał o tym , jakie niebezpieczeństwo dla jeziora i okolicznego lasu mogłoby wyrządzić wyciekające paliwo z samochodu, który wpadłby do jeziora?. Następne pytanie. Kto zapłaci za ewentualną akcję ratowniczą , gdyby okazało się że jednak odwierty zrobione były niedokładnie.

                                                                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                                    1. Mieszkaniec #554173 | 81.190.*.* 11-02-2012 12:03

                                                                                      ZAKAZAĆ JAZDY PO AKWENACH WODNYCH !!!

                                                                                      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                                      1. Bartek #554172 | 89.228.*.* 11-02-2012 12:02

                                                                                        W zeszłym roku na zamarzniętym jeziorze ćwiczyli kierowcy BOR, swoimi opancerzonymi kilkutonowymi beemkami i innymi audikami. Co na to mochery?

                                                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                                        1. misiek #554168 | 178.42.*.* 11-02-2012 11:58

                                                                                          policja niech odbuduje swoje zaufanie obywatela a nie ściga po lodzie może być wielki poślizg !!!!

                                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                                          1. jarek #554162 | 89.229.*.* 11-02-2012 11:56

                                                                                            no w takich sytuacjach policja ma zawsze dużo do powiedzenia , ale po cichu każdy z nich mówi "też bym tak pośmigał", jak dla mnie fajna sprawa i nie wiem czy jest to bardziej niebezpieczne od siedzenia przed monitorem komputera w dzisiejszych czasach

                                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                          2. maciek4334 #554154 | 172.16.*.* 11-02-2012 11:51

                                                                                            debile! spoleczenstwo w Olsztynie jest na wszystkie nowosci bardzo szczelnie zamkniete. Rajd Polski im nawet przeszkadzal, za kazda inicjatywe zamkneli by kazdego w wiezieniu

                                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (11) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                          3. johny #554147 | 88.199.*.* 11-02-2012 11:47

                                                                                            Hmm a ja mam takie pytanie.. skoro stoi tam znak zakaz wjazdu to co w związku z tym grozi kierowcy który posiada inwalidzką kartę parkingową?? karta ta upoważnia do niestosowania sie do znaku zakazu m.in. Poza tym ze kierowca moze sie utopic to może policją go cmoknąć??

                                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                          4. do abc #554145 | 89.228.*.* 11-02-2012 11:47

                                                                                            A gdzie jest taki tor ?

                                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                          5. abc. #554142 | 46.186.*.* 11-02-2012 11:46

                                                                                            na torze?

                                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                                            1. gfgfgf #554138 | 88.156.*.* 11-02-2012 11:44

                                                                                              na jeziorze narażają życie swoje i pasażerów, na parkingu po zamknięciu sklepu stwarzają zagrożenie... To ja sie pytam, gdzie ludzie z taką pasją mogą ćwiczyc?

                                                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (12) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (5)