Oto dworzec marzeń. W Olsztynie będzie... w 2014 roku? Zdjęcia!

2012-02-09 13:58:57 (ost. akt: 2012-02-09 17:00:19)

125 milionów euro - tyle ma kosztować budowa Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego w Olsztynie. Obiekt miałby być oddany do użytku w 2014 roku.

Oto dworzec marzeń. W Olsztynie będzie... w 2014 roku? Zdjęcia!
Zintegrowane Centrum Komunikacyjne to marzenie olsztyniaków. Teraz może się spełnić. W miejscu obskurnego Dworca Głównego i zaniedbanych terenów wokół miałaby stanąć galeria handlowa połączona z nowoczesnymi dworcami: kolejowym i autobusowym.

W czwartek w Urzędzie Miasta w Olsztynie odbyła się konferencja prasowa. Spółka Retail Provider zaprezentowała projekt architektoniczny nowej inwestycji. To 50 tys. mkw pod szkłem plus przejścia podziemne łączące przystanki autobusowe i tramwajowe z galerią, a także przejście podziemne z dworca na ulicę Zientary-Malewskiej. Do tego wszystkiego parking na dachu budynku na 900 aut.

Kiedy marzenia staną się rzeczywistością? W 2014 roku. Koszt inwestycji wyniesie 125 milionów euro.
am

Wizualizacja: pracownia FS&P Arcus.






Nowy stadion i nowa galeria w Olsztynie coraz bliżej
— Jesteśmy gotowi do podpisania porozumienia w sprawie budowy stadionu w Olsztynie — zapowiada Grzegorz Pękalski, prezes spółki Libra Project. — Oczywiście chcemy też wybudować Galerię Warmińską. Szykujemy się do tego od dwóch lat, więc najwyższy czas zacząć budowę.
Przeczytajcie o tych planach!
Widziałeś coś ciekawego, chcesz podzielić się informacją, zdjęciami? Daj nam znać, a zajmiemy się Twoim tematem! Napisz do nas: internet@gazetaolsztynska.pl lub dodaj swój artykuł.

Komentarze 239 pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj swój komentarz

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

  1. ??? #644203 | 89.228.*.* 19-04-2012 12:45

    i jeszcze jedno - z moich obserwacji wynika, że marzeniem olsztyniaków jest własna jakakolwiek lub 2 "gablota" i samodzielne przemieszczanie się

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  2. ???? #644191 | 89.228.*.* 19-04-2012 12:41

    po co tyle galerii w biednym Olsztynie

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  3. POdatnik #611124 | 83.9.*.* 23-03-2012 20:15

    Oj ciemno to widzę panie Grzymowicz. Kto to sfinansuje skoro POdatnicy ledwo co zipią. Chyba, że zlicytujecie ich mienie. A to rzeczywiście jest proste, tyle tylko że komornicy muszą poznać stawki rynkowe. Ponieważ te, które stosują są żenujące.

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  4. o.n.a. #610687 | 79.185.*.* 23-03-2012 13:38

    Cóż, pomarzyć dobra rzecz! Obawiam się jednak, że nie będzie z czego sfinansować takich inwestycji. Nie mamy przemysłu, a ten co jest (np. michelin) nie bardzo chce partycypować w rozwoju miasta.

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  5. Karol #610236 | 46.112.*.* 23-03-2012 04:52

    Świetny pomysł !

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  6. Dla mnie ok #607941 | 88.156.*.* 21-03-2012 14:00

    Jak dla mnie fajna inicjatywa będzie fajniej wyglądać nisz ten betonowy blok co jest teraz

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  7. emilia #596505 | 178.37.*.* 12-03-2012 14:54

    jak dla mnie możecie tam robić co chcecie, byle by zapiekanki zostały

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  8. jana #592437 | 91.94.*.* 09-03-2012 11:29

    Boże! - jakieś cuda w Olsztynie. 120 min eur na dworzec, tramwaje ??? kiedy ul Partyzantów jest w gorszym stanie niz droga do gajowego. Zmarnowana kasa w Artyleryjskiej. PROSZE o cud roztropnosci dla zarzadcy - Myslenie nie boli.

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  9. G #592404 | 88.156.*.* 09-03-2012 11:12

    Trzeba będzie żuli ubrać w garnitury .

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  10. Gdzie to się zmieści #591893 | 153.19.*.* 08-03-2012 21:10

    Jeżeli oni chcą to stawiać w miejscy starego dworca to im powodzenia życzę, zresztą jak to będzie wyglądać na tle tego co otacza resztę, kto tam będzie chciał przyjeżdzać? Po paru latach juz się pewnie przestanie wyróżniać. Te wszystkie nowe projekty w Olsztynie, galerii Warmińskiej , najwyższego wieżowca i wprowadzenie tramwajów, bezsensowność totalna, zamiast wykorzystać atuty miasta, zieleń, Łynę(która żyje sobie w ukryciu)chca pakować pieniądze w projekty, za projekty też się niemałe pieniądze płaci, skoro sa juz w urzędzie prezentowane. Nikt przezież tego za darmo nie robi. Ja osobiście uważam, ze manhattanu, czy Nowego Yorku się z Olsztyna nie zrobi, te projekty pod nasze miasto nie pasują kompletnie:(.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  11. DOBRZE, ŻE WZIELI POD UWAGE MARZEŃ #586934 | 83.20.*.* 05-03-2012 22:17

    MARZENIA nie zawsze sie spełniają ;)

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  12. Ja #586100 | 176.97.*.* 05-03-2012 11:32

    Lepiej zajmijcie się tym, żeby na dworcach nie śmierdziało a nie jakieś dworce marzeń wymyślacie. Przecież wiadomo, że i tak i tak tego NIGDY nie będzie...

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  13. KOLEGA ZBISZKA #585283 | 81.190.*.* 04-03-2012 15:20

    ZBISZEK MA WĘŻYK I WIE JAK WYSSAĆ ZAWARTOŚĆ TWEGO BAKU

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  14. alik #582763 | 83.11.*.* 02-03-2012 15:03

    Czy widzieliście reklamę na Okrąglaku? www.versalolsztyn.pl Wie ktoś może co chodzi z tym Ludwikiem ?

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  15. zizik #573291 | 83.11.*.* 24-02-2012 18:56

    ale fajowo,za dwa lata odwiedzę jeden z najpięknieszych dworców w Polsce,będzie płatny??

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  16. k #570189 | 83.25.*.* 22-02-2012 17:58

    Zintegrowane Centrum Komunikacyjne to marzenie olsztyniaków? Jestem olsztyniakiem i to nie jest moje marzenie !!!!!!!

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. Zatorze #568045 | 88.156.*.* 21-02-2012 09:57

      Przydało by się jeszcze jeden warunek dorzucić, tj. przejście podziemne z tego pod peronami na Zatorze. Ładny projekt.

      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    2. kurczak #567160 | 46.76.*.* 20-02-2012 15:43

      i tak pierdu pierdu od 15 lat przestałem słuchać tych bajek. Zaorają zapiekanki i kurczaki i gdzie wioska będzie przyjeżdżać się stołować ...

      Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    3. zak #564242 | 89.228.*.* 18-02-2012 11:02

      A może by tak wykorzystać tych speców od wizualizacji do tworzenia gier komputerowych. Widać, że mają duży potencjał...

      ! - + odpowiedz na ten komentarz

    4. jan #563296 | 212.160.*.* 17-02-2012 13:13

      Te pieniądze przeznacza prywatny inwestor. Wybuduje tam galerię i dworzec. Miasto ma tylko wydać pozwolenie. Z budżetu miasta nie popłynie nic!

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    5. Gałąz z Zatorza #563054 | 82.28.*.* 17-02-2012 10:15

      Ratusz nie może wybudować przejścia dla pieszych koło Alfy,a zabiera się za dworzec za 130 mln ha ha ha! co za bzdury, i wy w to wierzycie????

      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. a #562499 | 83.20.*.* 16-02-2012 21:16

        Dodajcie jeszcze więcej szyb, będą wyglądać spektakularnie jak już nikt ich nie będzie mył i będą zabryzgane brudami. Popieram pomysł ruszenia tego syfu.

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      2. k #561252 | 95.50.*.* 16-02-2012 09:44

        Totalny przekręt i bicie piany.

        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      3. Nick #561077 | 109.91.*.* 16-02-2012 00:22

        To jakas paranoja. W bogatych panstwach zachodnich nie ma takich dworcow na miare XXI wieku , ale oczywiscie w Polsce za unijne pieniadze wybuduje sie wszystko. Taki dworzec bedzie swiecil pustkami , bo ludzie wola podrozowac wlasna bryka. Jak zwykle wyrzucone pieniadze w bloto.

        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      4. q-ku #561042 | 83.28.*.* 15-02-2012 23:30

        po co centrum komunikacji miastu do którego nikt nie przyjeżdża?? a nie lepiej zbudować za tę kasę np wielką salę koncertową aby wszystkie wielkie koncerty w Polsce tu się odbywały? Wtedy nawet obskurny dworzec nie zaszkodzi

        Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      5. gizz #561030 | 81.190.*.* 15-02-2012 23:25

        Wszystko ok tylko ciekawe co z wszystkimi z dworca - osobami mającymi firmy, sklepy itp. na dworcu. Na bruk wszystkich?

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      6. dociekliwy z wmpl #559061 | 88.156.*.* 14-02-2012 18:30

        TEN PROJEKT nie zostanie NIGDY wprowadzony w życie - nie ma na nim pionowych znaków drogowych ani światełek, a przecież w naszym grodzie ulubionym zajęciem „władzy” jest decydowanie o sprawach oczywistych, także o odruchach kierowców ! A teraz na poważnie: taniej jest kopać tunel i budować schody Zientary Malewskiej czy połączyć tę ulicę z Dworcową estakadą o nośności 3,5 t z windami na perony ? Znam kilka dworców których użytkownicy omijają tunele i do przystanków zmierzają po mokrych, oblodzonych chodnikach, przechodzą przez ulice i dochodzą do przystanku przy którym otwiera swoją paszczę bezpieczny tunel. BEZPIECZNY ???

        Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      7. Marek #558158 | 81.190.*.* 14-02-2012 09:05

        I obudziłeś sie zlany potem? wsiadł do tramwaja hahaah BURAK

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      8. knz #558097 | 95.51.*.* 14-02-2012 08:18

        dzisiaj mialem piekny sen: przyjechalem pociagiem TGV do Olsztyna, wysiadlem na pieknym dworcu, pare krokow dalej dostalem sie do tramwaja, a juz 5 minut pozniej bylem pod praca, oczywiscie w nowej galerii, po pracy troche plywania w nowym basenie olimpijskim, a pozniej OKS gra mecz przeciez na nowym stadionie w ekstraklasie, ale to nie wszystko, przeciez juz niedlugo AZS gra na nowej hali kolejny mecz, a na sam koniec spacer po naszym nowym zamku czy moze chwila wolnego nad naszym super zagospodarowanym jeziorku. pieknie

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      9. lol #557815 | 88.156.*.* 13-02-2012 22:01

        prędzej mi kaktus wyrośnie niż będziemy mieć taki dworzec. heheh. czy wszystkie inwestycje w olsztynie muszą się wiązać z powstaniem nowych galerii?

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      10. do trolla z 81.190 #557772 | 2.25.*.* 13-02-2012 21:37

        Idz leczyc swoje malomiasteczkowe kompleksy gdzie indziej ,moze zacznij przekopwac mierzeje?

        Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      11. panie grzymowicz #557582 | 81.190.*.* 13-02-2012 20:14

        Czy mógłby mi pan tak na szybkiego pierdaknąć wizualizacje nowego sedesa bo stary mi pękł? z góry dziękuje:D

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      12. Marek #557533 | 81.190.*.* 13-02-2012 19:55

        Czekamy na wizualizacje odremontowanego chodnika i murku jak sie idzie na dworzec co stoi roz...y od miesięcypanie Master Of Vizualization Beton don Corleone Grzybowicz hehehh

        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      13. aaa #557389 | 80.196.*.* 13-02-2012 18:45

        a tak w ogóle na cholere te tramwaje w olsztynie??? mało jest korków tak?? i nie mówcie że tramwaje nie pogorszą sytuacji z zapchanym miastem. Ja was rozumiem bo gdybym miał miasto to sam bym chciał miec w nim wszystko. nawet tramwaje. fajnie by było gdyby były. no ale niestety w olsztynie jest za ciasno i to nie jest dobry pomysł, chyba ze wybudujecie kolejkę podwieszaną nad ulicami. A moze metro??? jestem zadowolony że powstał nowy basen ch alfa też jest bardzo dobre moje marzenie to wybudowanie lotniska w okolicy olsztyna. nie trzeba by było do gdańska lub warszawy sie pchac

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      14. afik #557366 | 80.196.*.* 13-02-2012 18:37

        muszę was zmartwic takiego dworca w Olsztynie nigdy nie będzie. Brak funduszy, brak inwestorów a przecież PKS miał byc sprywatyzowany??????? coś tu jest pokręcone PKSami niedługo już nikt nie będzie jeździł, są tanie prywatne linie zarabiające miliony a także mają większy komfort jazdy oraz wysoki standard. kawa i herbata aż miło się jeździ, do tego wc i miła obsługa i żadnych problemów z rezerwacjami dajcie spokój, dajecie nadzieję dla ludzi ze będą miec coś ładnego w olsztynie a później niszczycie wszystko i zostaje tak jak jest. tylko opinia o olsztyńskich władzach pogarsza się z roku na rok

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      15. kicia #556423 | 164.126.*.* 13-02-2012 09:43

        Niech wyburzą wszystko i zaczną cokolwiek robić w tym naszym nierozwojowym mieście bo aż wstyd brak inwestycji brak jakielkolwiek inicjatywy, a jak tłumaczysz komuś gdzie jest Olsztyn to pada hasło: a to miasto koło Ostródy ? ,zenada!!!!

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      16. Dobra dobra #556249 | 88.156.*.* 13-02-2012 07:27

        Najpierw połączenie Zatorza, Podleśnej, z ulicą Lubelską. Potem możecie się brać za rozwalanie ronda przy dworcu. Jak nie, to zapewniacie helikoptery do pracy.

        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      17. Pozytyw #556022 | 88.156.*.* 12-02-2012 21:44

        Postawcie tą Galerie i zmodernizujcie przy tym dworce !!! Z korzyścią dla Olsztyna.

        Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      18. to.. #555935 | 88.156.*.* 12-02-2012 20:39

        Banda niezadowolonych ze wszystkeigo ludzi. Za male, za duze, za zielone, za rozowe, za ciche, za glosne , po co to lepiej tamto, po co tamto lepiej to, po co stadion, zostawic dworezc, tramwaje bez sensu :) Tu nie wlaDZE MIASTA SA NAJWIEKSZYM PROBLEMEM, ale rzad , ktory najzwyczajniej w swiecie ma gdzie snasz region i ludzie w olsztynie mieszkajacy. Generacja "NIE"

        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      19. haha #555588 | 88.156.*.* 12-02-2012 16:55

        Na przedostatnim zdjęciu widzę, że McDonalda wyburzą :D Zaraz... McDonald, Donald, tusek??? TAK, ZBURZYĆ :D

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      20. pite #555019 | 109.90.*.* 12-02-2012 07:37

        125 mln ? ja proponuje taki za 500 mln!!!

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      21. gosc #554894 | 88.156.*.* 11-02-2012 23:00

        ta a w 2012 do uzytku zostanie oddana galeria warmińska

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      22. ...**... #554783 | 83.9.*.* 11-02-2012 20:50

        Żenujące jest to że mieszkańcy Olsztyna, którzy nie mają pojęcia o celach Retail Provider krytykują P. Grzymowicza. Panie Prezydencie proszę zainteresować się pracownikami PKS-u i sytuacją jaka tam panuje zanim podejmie Pan decyzje. Może odpowiednie instytucje czytając te komentarze też spróbują pomóc ludziom którzy tam pracują... Oni potrzebują pomocy ...

        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

        1. 100%olsztyniak #554548 | 2.30.*.* 11-02-2012 17:40

          Do tej pory myslalem ze Grzymowiczowi zalezy na rozwoju miasta ale teraz nie mam zadnych watpliwosci.Jest inwestor ,ktory chce zbudowac piekny nowoczesny dworzec z galeria i cala infrastruktora obok a Grzymowicz "sie zastanawia" czyli dalej mowi NIE.Albo tak jak nazwal go Palikot"arbuz"na zewnatrz zielony w srodku czerwony czyli myslenie komunistyczne albo jest skorumpowany.Nie mam dla tego goscia juz ani sampati (ktora mialem)ani szacunku a ja i moja rodzina glosowalismy na niego

          Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

          1. astrolog z zintegrowanegoe #554424 | 89.101.*.* 11-02-2012 15:24

            Zdzisiek na filmiku chce herbatki ale jest pusta, daje kobiecie obok żeby pustego trochę pomogła nalać albo mu wody załatwiła. Situation ratuje 'kelnerka' zabiera od wodza pustą karafkę a mistrz sobie biere i przy pół filiżanki. Kamera wtedy opuszcza szeryfa.

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          2. Zintegrowanegoeoeoee gogoggo #554415 | 89.101.*.* 11-02-2012 15:14

            już sobie zwizualizowałem rozpieprzony stary dworzec ....

            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          3. obserwator #554377 | 82.46.*.* 11-02-2012 14:34

            PKS OLSZTYN juz prawie rozlozony na lopatki.RETAIL PROVIDER kupil PKS tylko dla dworca a raczej grunt pod nim.Co na to prezydent miasta? Moze Gazeta Olsztynska przyjzy sie sytuacji PKS-u w Olsztynie???

            Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          4. astrolog #554196 | 89.101.*.* 11-02-2012 12:14

            przecież to w zasadzie paranoja żeby wyburzać kolejny cenny obiekt ! Dlaczego nie wybudują nowego obok jak w Krakowie? Porobili knajpki, sklepiki. Przecież to wariactwo !!!! Kretyni

            ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

            1. astrolog #554186 | 89.101.*.* 11-02-2012 12:10

              Wuburzą stary więc Olsztyn pozbędzie się dworca. Jedynym dworcem będzie dworzec Wschodni.

              Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

            2. do inwestycje #554151 | 83.25.*.* 11-02-2012 11:49

              po co takiemu malemu miastu jak olsztyn lotnisko,zreszta jestesmy na wschodzie,lotnisko jest zbyteczne.

              ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

              1. Olsztynianin #554144 | 83.25.*.* 11-02-2012 11:47

                Z G..NA B.TA NIE UKRECISZ.OLSZTYN I TAK BEDZIE MALYM I PRYMITYWNYM MIASTECZKIEM,JAK TO POWIEDZIAL KOLEGA Z GDANSKA-WY LUDZIE Z TEJ POLSKI B CZYLI MRAGOWA,PISZA CZY OLSZTYNA JESTESCIE ZJATAMI POLSKI BO PRACUJECIE U NAS PRAWIE ZA DARMO A I TAK JAIS GROSZ ODKLADACIE.

                Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              2. INWESTYCJE #554108 | 82.16.*.* 11-02-2012 11:14

                WSZYSTKO DOBRZE ALE DLACZEGO DO CHOLERY NIE MA LOTNISKA W CALEJ POLSCE SA TYLKO NIE W WARMINSKO MAZURSKIEM W WARMINSKO MAZURSKIEM...PYTAM SIE TO JA SIE PYTAM PRZECIERZ TYLE HEKTAROW JEST DO ZAGOSPODAROWANIA A LOTNISKA NIE MA ....

                Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              3. scania #554025 | 88.156.*.* 11-02-2012 09:54

                nie wiem jak wy, ale ja w cuda nie wierze. taki dworzec powstanie (może) kiedyś, w 2020, 2025.

                ! - + odpowiedz na ten komentarz

              4. biczu #553868 | 164.126.*.* 11-02-2012 07:14

                Wszystko ładne, dworzec, galeria warmińska, centaurus, alfa II i stadion i wiele innych inwestycji, no naprawdę dużo tego i do tego na wizualizacji ładnie wygląda. Dużo się o tym mówi ale ja osobiście chciałbym usłyszeć lub przeczytać kiedy to powstanie dokładnie data rozpoczęcia tych budów i termin zakończenia.

                Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              5. Kiedy opłacimy rachunki? #553441 | 178.36.*.* 10-02-2012 19:32

                Nie wypłacając pensji pracownikom w terminie(do 10 dnia miesiąca), p.Jacek,prezes PKS już zbiera środki na budowę z odsetek.W grudniu pobory były 12,a lutym...??Jak na razie na kontach pracowników pustka.Więc niech się nie dziwi "czerwona twarz",że odchodzą mu pracownicy z wieloletnim stażem!!!

                Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                1. narkotest #553409 | 109.68.*.* 10-02-2012 19:12

                  nie bedzie przynajmniej cpunow zalegajacych na dworcach i innej zulerni...

                  Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                2. Globert #553341 | 88.156.*.* 10-02-2012 18:26

                  Dworzec marzeń, obwodnica marzeń, stadion marzeń, hala marzeń...

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                3. cccp #553083 | 77.254.*.* 10-02-2012 15:42

                  Dworzec autobusowy może i powstanie ale z PKP to na pewno się nie dogadają , tam siedzą pierdzistołki żądne władzy i kasy kosztem rozwoju.

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                4. ja do warmiak2012 #552783 | 83.11.*.* 10-02-2012 12:13

                  Tylko narzekasz, więc i ja też ponarzekam. Masa błędów w twojej wypowiedzi - "zdięć, wreście". Jakie możesz mieć pojęcie o całej reszcie, gdy nie ogarnąłeś swojego ojczystego języka? Usprawiedliwi cię tylko azjatyckie pochodzenie :D

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                5. ja do warmiak2012 #552780 | 83.11.*.* 10-02-2012 12:12

                  Tylko narzekasz, więc i ja też ponarzekam. Masa błędów w twojej wypowiedzi - "zdięć, wreście". Jakie możesz mieć pojęcie o całej reszcie, gdy nieogarnąłeś swojego ojczystego języka? Usprawiedliwi cię tylko azjatyckie pochodzenie :D

                  ! - + odpowiedz na ten komentarz

                6. DOBRY ŻART TYNFA WART #552773 | 10.232.*.* 10-02-2012 12:05

                  1. kwietnia dziś??

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                7. do warmiak2012 #552764 | 164.126.*.* 10-02-2012 11:56

                  kolego te rondo to nic trudnego do pokonania, podobne jest w Gdańsku Grunwaldzka/Słowackiego przy galerii bałtyckiej ( w tej chwili to estakada powstaje nad tym skrzyżowaniem). Dla olsztyniaków to jest może trudne do pokonania (oczywiście mowa o osobach które prawie nie wychylają nosa poza Olsztyn), ale dla osób które więcej podróżują po kraju to nic skomplikowanego.

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                8. hufi #552692 | 83.12.*.* 10-02-2012 11:22

                  Taki dworzec ma powstać w Olsztynie? Chyba chodzi o ten Olsztyn pod Częstochową...

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                9. Czym wy ludzi karmicie? #552670 | 80.50.*.* 10-02-2012 10:57

                  A jeszcze jedno myślałem że prezydent to ma ludzi od robienia herbat :)

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                10. Czym wy ludzi karmicie? #552664 | 80.50.*.* 10-02-2012 10:51

                  I rozumiem że wraz z powstaniem dworca ludzie będą jeździć takimi samochodami jak na obrazku czyli porsche itp.

                  Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                11. Czym wy ludzi karmicie? #552661 | 80.50.*.* 10-02-2012 10:49

                  Po pierwsze: wszystko co aluminiowe to pewnie odkręcą Po drugie: nie widzę budy z zapiekankami Po trzecie: pomarzyć sobie można

                  Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                12. warmiak2012 #552627 | 93.94.*.* 10-02-2012 10:34

                  No tak, objekt wygląda jak dawniejszy "Palast der Republik" w Ost-Berlinie jako 5* Gwiazdowy Hotel dla bezdomnych nie zły Pomysł. A osoba która takie rondo lub krzyżowanie wymiśliła powina już teraz za kratami siedzieć!!!! Z zdięć widać że to bardziej skomplikowane niż plac Bema!!! a do tego jeszcze tramwaje, powodzenia. Ale pomysł dobry, może jak wreście powstanie takie coś w olsztynie to wrócę ale raczej to tylko wizja a nie rzeczywistość. Przykro, naprawdę!!

                  Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                13. no #552612 | 10-02-2012 10:24

                  Przecież całe pomałkowskie środowisko z Grzymowiczem na czele nie pozwoli na nowe galerie. Prezydent sam to zadeklarował. Nie chce galerii warmińskiej bo chce galerię koło stadionu. Dobrze wie że nikt tam działki nie kupi. A wiecie dlaczego ? Bo on reprezentuje interesy reala (sam go kiedyś budował). Dla reala galeria warmińska to śmierć, ale też miejsca parkingowe dla ..... Galerii Warmińskiej ehehe. No i w ogóle jeśli władza ma decydować ile ma być sklepów to albo mamy komunę albo totalną korupcję, w sensie blokowania nowych inwestycji handlowych przez obecnie istniejących rodzimych sklepikarzy. A każdy wie że pozwolenia wydaje ratusz !

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                14. MK #552537 | 213.184.*.* 10-02-2012 09:44

                  Ma być tak pięknie, wyjdzie jak zwykle.... szkoda pisać....

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                15. Do wszystkich malkontentów #552530 | 212.160.*.* 10-02-2012 09:43

                  Ratusz nie ma z tym nic wspólnego.Sądząc po wypowiedziach rajców to z miłą chęcią by zablokowali tą inwestycję, bo im nie jest na rękę.Nie interesuje ich ze setki tysięcy ludzi marzną na tym zasyfiałym dworcu. ŻYCZĘ POWODZENIA I WYTRWAŁOŚCI INWESTOROWI. Nie dajcie się mafii dworcowych sklepikarzy.

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                16. emtec #552527 | 213.184.*.* 10-02-2012 09:41

                  125 milionów za 50 lat:)

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                17. seb #552454 | 164.126.*.* 10-02-2012 09:03

                  Czy nie ma błędu w tekscie - 2014 rok ?,

                  Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                  1. NA MARZENIACH ŚWIAT JEST ZBUDOWANY #552449 | 88.156.*.* 10-02-2012 09:00

                    Na marzeniach świat jest zbudowany. Ten budynek tak zmieni swój wygląd jak od lat 80 zmienia wygląd ul. Partyzantów. Dziura na dziurze, łata na łacie. Osobiście mam dość słuchania obietnic, mętnych mrzonek itp. Jak zaczną remontować tak na dobre, to wówczas powiem . O patrzcie, czyżby coś miało się zmienić? Czyżby coś miało ulec zmianie? No brawo.

                    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  2. do kaz #552414 | 88.156.*.* 10-02-2012 08:42

                    Ty przeczytałeś ten artykulik? 900 miejsc to może za mało, ale na pewno nie mało.

                    ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  3. student #552412 | 83.9.*.* 10-02-2012 08:41

                    Jeżeli prezydent Olsztyna nie umożliwi budowy tego budynku, to prezydentem w następnej kadencji nie będzie. Mam wrażenie, że ktoś tu faworyzuje Alfę. Nie wiem jakie są przyczyny, ale najpierw Galeria Warmińska, teraz dworzec. Ludzie chcą w mieście inwestować a tego się imm nie daje.

                    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  4. kaz #552382 | 91.208.*.* 10-02-2012 08:17

                    PARKING. Jest, ale maleńki. Dworzec bez parkingu - bzdura.

                    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  5. stas #552371 | 77.252.*.* 10-02-2012 08:10

                    W obiecankach to nasi urzędnicy są mistrzmi. I to od centrali, aż po gmine. Jak już coś doczego dojdzie to klapa. Potem sie drapią po głowie jak dalej kombinować z wytłumaczaniem się.

                    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  6. Marek #552361 | 89.228.*.* 10-02-2012 08:00

                    Czekamy na wizualizacje miejsc pracy i budynków socjalnych dla ubogich.Codziennie wiadomość że coś powstanie a tak naprawde grzybowicz nabija sie z was-ale n iestety są tumany które mu wierzą haahahahah.

                    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  7. mieszkaniec #552350 | 10.227.*.* 10-02-2012 07:39

                    Taki dworzec pasowałby w Warszawie a nie zaściankowym Olsztynie. Stąd nie ma porządnych połączeń kolejowych z resztą kraju. Ale dworzec będzie, a co!

                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  8. he,he,he, nawet nie będę komentował..... #552344 | 83.9.*.* 10-02-2012 07:31

                    Rozsądny

                    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  9. asw #552317 | 62.152.*.* 10-02-2012 04:51

                    wygląda jak stacja kosmiczna, ciekawe jakie są koszty utrzymania tej stacji kosmicznej

                    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  10. A kto ma takie marzenia ??!!! #552296 | 81.190.*.* 10-02-2012 01:23

                    Dworzec marzeń ???!!! A kto ma takie marzenia ? Chyba inwestor jak się można domyślać ... Pytanie nr. 2 PO CO NAM TAKI DWORZEC ? Zintegrowane centrum komunikacji musi służyć ludziom przyjeżdżającym do pracy .... a czy w Olsztynie jest praca ?? NIE ...!!! Więc po co nam dworzec za 125 MLN Euro ? A może za te 125 MLN Euro wybudować duży zakład produkcyjny zatrudniający kilkanaście tysięcy ludzi. Wtedy przyjezdni do tego zakładu i my mieszkańcy skorzystamy z takiej inwestycji. A na razie to się "marzy" inwestorowi taka robota i zarobek. Inwestycje w Olsztynie wyglądają tak jakby piekarz nosząc się z zamiarem produkowania chleba najpierw kupił kilka samochodów zatrudnił znajomych kierowców i powiedział im ... jak będziemy piec chleb, to będziemy tymi autami jeździć. Tylko że piekarz nie pomyślał że najpierw trzeba kupić piec, wybudować piekarnie a gdy ludzie się dowiedzą zaczną kupować chleb to wtedy można myśleć a samochodach i rozwożeniu chleba. A w Olsztynie właśnie wszystko w ten sposób jest planowane. Cóż za mądre twarde głowy to wymyśliły, no ale to chyba "sami kierowcy na stanowiska" i pensje sobie te plany obmyślają.

                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                    1. turystka #552292 | 188.101.*.* 10-02-2012 01:10

                      Cos mi sie nie chce wierzyc w te cos niby dworzec 2014??, a o lotnisku mozemy zapomniec. Tyle juz bylo rozmow i nic, a ludzie chetnie by zaplacili za bilent lotniczyna Warmie no i mazury

                      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                      1. revi #552285 | 46.7.*.* 10-02-2012 00:46

                        a czy ktos wkoncu pomysli o lotnisku - zyskalaby na tym turystyka warm-maz i wiecej osob mialoby prace!!!! Jak ludzie maja sie telepotac pociagiem caly dzien lub dwa to wybiora szybsza opcje np morze albo gory bo tam lataja tanie linie lotnicze!!!

                        Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      2. klamca Grzymowicz #552275 | 2.25.*.* 10-02-2012 00:17

                        http://www.youtube.com/watch?v=yhujKmHDE Ec

                        ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      3. PKS OLSZTYN #552274 | 82.46.*.* 10-02-2012 00:12

                        To teraz wiadomo dlaczego Retail Provider kupil PKS OLSZTYN!!! Dla nie zorientowanych pan prezio PKS-u powoli wykancza tą firme.Szykują sie zwolnienia a poza tym wielu ludzi juz ucieklo pod presją krwiozerczego kapitalisty pana Jacka S. -prezesa PKS-u.Brawo dla wladz miasta, kolejna udana prywatyzacja, czyli sprzedanie majątku firmy za bezcen i wyrzucenie na bruk pracownikow.

                        Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                        1. stefan #552243 | 83.20.*.* 09-02-2012 23:32

                          Ile kosztowała wizualizacja ? Z 1,5 mln pewnie :)

                          Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                          1. xxx #552234 | 83.9.*.* 09-02-2012 23:21

                            i po co ten cyrk? na wizualizacji się skończy jak zwykle.

                            Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          2. antyGrzybowicz #552233 | 46.112.*.* 09-02-2012 23:20

                            Panie GRZY"BOWICZ" panu już DZIĘKUJEMY!! Te wasze teorie o budowach wszystkiego.... WON W GRZYBOWICZEM!!!

                            Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          3. ile wzieliscie? #552229 | 2.25.*.* 09-02-2012 23:18

                            zeby podtrzymywac monopol Alfy?

                            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          4. mm #552219 | 81.190.*.* 09-02-2012 23:11

                            Brzydki jak 100 nieszczęść!!

                            Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          5. Już to widzę, widzę #552213 | 88.156.*.* 09-02-2012 23:09

                            Prezentacja z laptopa HP NX6110 - taki laptop kupiłem 4 lata temu w komisie za 800zł. Mam do tej pory i działa. To on jest taki zajebisty, czy firma oszczędza na sprzęcie biurowym, by jak najwięcej kasy w tą 'inwestycję' skierować? Czy co? Hahaha

                            ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                            1. . #552179 | 89.228.*.* 09-02-2012 22:41

                              W jednym jesteśmy doskonali ; w wizualizacjach .I już wiadomo po co spółka z W-wy kupiła PKS

                              Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            2. prawnik #552175 | 83.25.*.* 09-02-2012 22:40

                              To chyba ma być inwestycja ze środków prywatnych, nie z budżetu miasta, więc prawdopodobieństwo powstania jest. To nie sam dworzec, to galeria handlowa. Powstanie tak, jak i alfa, raz dwa.

                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            3. Statysta #552171 | 83.9.*.* 09-02-2012 22:38

                              A wizualizacje żółtych barierek na ul.Kopernika też macie? Ile jeszcze czasu będzie trwała naprawa tego muru??

                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            4. ras #552160 | 46.186.*.* 09-02-2012 22:32

                              tak z innej beczki... wie ktoś co to za czerwone światła pojawiły się na niebie w okolicy uranii? :)

                              ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                              1. ABC #552153 | 88.156.*.* 09-02-2012 22:28

                                Od kiedy to Grzymowicz i jego świta lubią science-fiction? Pokazywać takie wizualizacje to tak jakby przyznać się do kontaktów z obcą cywilizacją.

                                ! - + odpowiedz na ten komentarz

                              2. tomek #552098 | 79.184.*.* 09-02-2012 22:02

                                HA Ha Ha

                                Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                              3. wim46 #552068 | 178.36.*.* 09-02-2012 21:45

                                Jestem plastykiem ale cała góra tej makiety wyglada jak Syberyjskie Śródmieście( z olbrzymimy soplamy zwisającymi z dachu). Chociaż swoimi oczyma widzę rosnące Tuje lub inne iglaki.

                                Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                1. Kosa #552063 | 83.28.*.* 09-02-2012 21:42

                                  Wizualizacja trwała dwie minuty z kawałkiem, z czego minuta i 30 sek kobieta czytała ble ble ble, potem pokazano schody.......... Żenujący spektakl dla internetowego wydania GO przygotował jakiś pseudo informatyk. To też ten plan B? Pozwólcie wreszcie zrozumieć sens tego co piszecie i jak przedstawiacie. To poniżej standardów podstawowej szkoły!

                                  Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                2. 100%olsztyniak #552054 | 2.25.*.* 09-02-2012 21:36

                                  Oj nie!Ci ca chca inwestowac maja kase ale "biale skarpetki" z ratusza sie boja bo po 1.prawdziwe miasto by ich "zabilo" a po2.rozwoj oznacza naplyw i zatrzymanie odplywu elit,ludzi kreatywnych i ambitnych a to dla "bialych skarpetek" z ratusza byloby juz zagrozeniem

                                  ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                3. zdrowy rozsądek #552037 | 88.156.*.* 09-02-2012 21:26

                                  Uważam,że w obecnym stanie światowego kryzysu żadna z firm nie podejmie się tego typu działań /patrz budowy:Głowackiego-Pilsudskiego,Barczew skiego-Śliwy/Białe skarpetki tylko marzą,a kasy brak

                                  Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                4. klontwa ...Olsztynek #552030 | 83.9.*.* 09-02-2012 21:17

                                  HAHA no Może zrobią ale raczej nie ale jak zrobią to będzie dużo zamachów bombowych na takim dworcu dużym :D

                                  Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                  1. Olsztyniak #552022 | 87.205.*.* 09-02-2012 21:14

                                    Projekt fajny ale nie do realizacji w tym mieście ani tym bardziej za tego prezydenta...

                                    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  2. neni #552016 | 95.160.*.* 09-02-2012 21:12

                                    haha, w 2 lata? nie wierze!!!!! czyżby wybory się zbliżały?

                                    ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  3. powiatowy #552001 | 178.56.*.* 09-02-2012 21:04

                                    Która to już wizualizacja dworca głównego w olsztynie? Co mieszkańcom po kilku godzinach pracy grafików, skoro i tak nic się nie robi z wizytówką miasta wojewódzkiego XXI w. Dajcie ludzie sobie siana z kolejnymi superprojektami a weźcie się za robotę i nie mydlcie społeczeństwo oczu!!!

                                    ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  4. greg #551998 | 178.56.*.* 09-02-2012 21:03

                                    a gdzie słynne olsztynskie zapiekanki bo nie widze

                                    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  5. jedno pytanko #551995 | 89.228.*.* 09-02-2012 21:02

                                    A pociągi też będą takie ładne ? :) A będą babcie klozetowe? :)

                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  6. ale super #551987 | 89.228.*.* 09-02-2012 20:59

                                    Idealna miejscówka dla olsztyńskich meneli i bezdomnych... pewnie będzie tez sporo prostytutek i doliniarzy :) ...ale wam zazdroszczę :)

                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  7. ol #551951 | 164.126.*.* 09-02-2012 20:40

                                    Projekt super pytanie tylko czy realny?Bo jak wiemy w Olsztynie to wszystko mozliwe ale nie na plus....Jesli stanalby taki Dworzec w Olsztynie w koncu mielibysmy wizytowke dla miasta

                                    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  8. AJ #551930 | 46.186.*.* 09-02-2012 20:32

                                    Pomarzyć dobra rzecz ... Szkoda słów na projekt dworca....

                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  9. STOMIL PONAD WSZYSTKO #551920 | 213.134.*.* 09-02-2012 20:28

                                    to zielone na górze to boisko ? a trybuny ? zart...niech sie nam Olsztyn pieknie rozwija.. ale może juz nie w planach i wizualicacjach tylko niech na wiosnę lopaty ruszą ! ! ! ! ! ! !

                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  10. NDZ #551917 | 178.36.*.* 09-02-2012 20:27

                                    jaa,chce się podjąć tej pracy z małym z i pies który jest bezrobotny

                                    ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  11. j #551907 | 80.53.*.* 09-02-2012 20:23

                                    tu jest wschod-czyli zacofanie i totalna bida

                                    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  12. Lovelas lepszy od Arbuza? #551896 | 2.25.*.* 09-02-2012 20:20

                                    Zolte barierki sa zmora nie tylko Olsztyna ale i wielu polskich miast jak np.Czestochowa,Szczecin,miasta GOP-u,Zielona Gora,Gorzow i jeszcze kilka innych ale tu rzeczywiscie panuje wyjatkowe bezguscie.Wiocha siedzi od dawna w ratuszu to widac i ta wioche na miescie.Niech arbuz nie tyka sie stadionu bo wole ogladac mecze Stomilu na zrujnowanym 30-scio tysieczniku jak na 9 -tys.kurniku(pomniku arbuza)z dachem krytym plestiglasem i "galeria" jak ta co powstaje niedaleko dworca.MALUTKA KUBATURA BUDYNKU NIE ODPOWIADA PLANOWI PRZESTRZENNEGO ZAGOSPODAROWANIA tamtego terenu ale w tym temacie jest cicho.Bedzie mega apteka i bedzie git!

                                    ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  13. szmata UK #551895 | 83.9.*.* 09-02-2012 20:19

                                    marzyciele za dyche, o obwodnicy tez marzyliscie i kiss your dumb ass kopen w dupen zarobiliscie

                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                    1. sk53 #551892 | 89.228.*.* 09-02-2012 20:18

                                      Na wizualizacji na dworzec wchodzimy schodami, na basen schodami, do ratusza schodami. Czy to jakaś nowa moda ?

                                      ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                    2. WIM #551870 | 80.53.*.* 09-02-2012 20:10

                                      OLSZTYN TO MALE I BIEDNE MIASTO JEST,NIC NAM Z TEGO DWORCA JESLI ZARABIAMY NAJMNIEJ W POLSCE A NA POMORZU CZY W W-WIE NAZYWAJA NAS AZJATAMI ZE WSCHODU.

                                      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                      1. STOMILOWIEC #551860 | 46.113.*.* 09-02-2012 20:07

                                        Stadion byście zrobili a nie tam jakiś dworzec 1LIGA 1LIGA OKS

                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-8) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      2. pasgreg #551853 | 81.190.*.* 09-02-2012 20:05

                                        prędzej w Ostródzie powstanie taki dworzec... Olsztyn jak zwykle stoi na szarym końcu jeżeli chodzi o rozwój... wstyd...wstyd...wstyd...

                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      3. loo #551843 | 78.30.*.* 09-02-2012 20:00

                                        hahahahahahahahahahahahahahaaaaaa zalesią to, co za torami? ... miałem napisać więcej, ale nie ma sensu jak artykuł

                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      4. sss #551836 | 88.156.*.* 09-02-2012 19:58

                                        Chyba 2114? Gdyby miało być jak Arbuz rzecze to prace powinny się zacząć w roku 2010. Mam tylko nadzieję, że nie zabraknie tam żółtych barierek typu "Olsztyński" i świecących pał. W końcu to z tego Olsztyn jest znany w świecie.

                                        Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      5. do globa #551834 | 2.25.*.* 09-02-2012 19:57

                                        Zgadzam sie z Toba.Uwielbiam bajki Kobuszewskiego ale bajki arbuza sa lekko mowiac nie do smiechu nam mieszkancom tego upadajacego miasta

                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      6. kwaśny czosnek #551824 | 88.156.*.* 09-02-2012 19:53

                                        Jak zobaczę to uwierzę, trochę się uśmiałem jak zobaczyłem wizualizację, fajnie by się komponował z ul. Partyzantów. Mistrzowie ściemy.

                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      7. Karol #551817 | 95.160.*.* 09-02-2012 19:51

                                        Ludzie pracują na " czarno " za najniższą krajową a za dodatkowe godziny dostają pieniądze do kieszeni . POLSKA - totalny brak szacunku dla pracowników a politycy i państwowa inspekcja pracy mają to w dupie .

                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      8. BARON #551813 | 83.25.*.* 09-02-2012 19:50

                                        a gdzie wrysowane zapiekanki Baron i żebracy?!?

                                        Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      9. apple #551802 | 83.25.*.* 09-02-2012 19:47

                                        YYYY ONI NIE MAJĄ MACA!

                                        ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      10. glob #551801 | 88.156.*.* 09-02-2012 19:47

                                        Na pewno na marzeniach się skończy jak wiele projektów w Olsztynie ta władza dobra jest tylko do snucia wizji i do opowiadania bajek dla dorosłych ale w tej materii swego czasu najlepszy był Pan Jan Kobuszewski a nie arbuz który nie dorasta mu nawet do pięt

                                        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      11. Alojz #551798 | 95.160.*.* 09-02-2012 19:46

                                        Dworzec powstanie ku czci Naszego Najukochańszego Umiłowane Wspaniałego Wielkiego Premiera Donalda Tuska, tak jak kiedyś dla sekretarzy KC PZPR Gomułki i Gierka, mamy stadion, fabrykę opon itp.. Niech nam żyje Nasz Najukochańszy Umiłowany Wspaniały Wielki Donalt Tusk.

                                        Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      12. bieda #551791 | 95.160.*.* 09-02-2012 19:45

                                        dla nas są tematy zastępcze , mydlące, no i bezmiar prawa nie do udżwignięcia , a i chciałem dodać że więzienia rozbodówujemy dla malkontentów i niezadowolonych

                                        ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      13. JaM #551785 | 81.190.*.* 09-02-2012 19:42

                                        MATRIX Reaktywacja :)

                                        Ocena komentarza: warty uwagi (9) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                      14. bieda #551784 | 95.160.*.* 09-02-2012 19:42

                                        minął rok 89 , kryzys i bieda , ale instytucje państwowe zusy , urzędy skarbowe , miejskie itp remontowano poprawiano wygląd i rozbudowywano , sprzedawano majątek narodowy , a teraz gdy czas na obywatela to podatki mu , podwyżki , państwo drogie i nas okrada , to i na dworzec starczy i stadion , a ja nie mam za co do okulisty i zębów mi brak Robin

                                        ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                        1. Majk #551769 | 46.186.*.* 09-02-2012 19:33

                                          Grzymowicz- MISTRZ WIZUALIZACJI ah te dobre lata 70te.. lsd i te wizualizacje.. zniekształcenia percepcji :D

                                          Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                        2. 100%olsztyniak #551766 | 2.25.*.* 09-02-2012 19:32

                                          Jakie pierwsze inwestycje?Remonty placow to nie inwestycje!Nowa Artyleryjaska tak na plus dla niego,Basen Olimpijski?Smiem twierdzic ze obojetnie kto zostalby po wyborach prezydentem miasta ten basen powstalby bo byl wczesniej "zaklepany"I tyle!3 lata siedzenia na stolku i mamienia wyborcow obietnicami stadionu,hali,Centaurusa,Warmii Towers itd.OLSZTYN PRZYSPIESZA!KLAMCA!

                                          Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                        3. pfff.. #551762 | 89.228.*.* 09-02-2012 19:32

                                          uwierzę jak zobaczę?? a tak w ogóle to po co w Olsztynie taki dworzec jak bilety coraz droższe i coraz mniej osób korzysta z pkp,pks i mpk... lepiej by pomyśleli o nowych drogach w mieście.... zresztą budynek pewnie i tak nie powstanie, kto da nam takie pieniadze?? pkp?? miasto?? a może państwo.... nie wierzę w cuda...

                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                        4. Tomasz #551757 | 81.190.*.* 09-02-2012 19:30

                                          być może już padło to pytanie, ale: Gdzie w tym wszystkim jest budka z zapiekankami??? Przecież wszyscy wiedzą (nawet z innych miast), że najlepsze zapiekanki są przy dworcu...

                                          Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                          1. 100%olsztyniak #551686 | 2.25.*.* 09-02-2012 19:04

                                            Grzymowicz na tych zdjeciach wyglada na nie zesmaczonego ze jakis "zly inwestor" chce zainwestowac w tym grajdole i wylozyc swoje pieniadze.Tu oprocz aptek i piekarni nic nie moze powstac!

                                            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                            1. Leon #551681 | 46.204.*.* 09-02-2012 19:01

                                              Tylko wara od zapiekanek

                                              Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            2. Jarek do EWA #551659 | 83.20.*.* 09-02-2012 18:47

                                              ...a może im pomożemy, co o tym myślisz?? ;))))

                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            3. Adimrko #551657 | 88.156.*.* 09-02-2012 18:46

                                              CHCEMY NOWEGO STADIONU!!!

                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            4. Ja tam wierzę! #551645 | 83.25.*.* 09-02-2012 18:40

                                              Obiecali że koksowniki ppostawią i postawili! A też wszyscy wątpili, no nie? Wierzę, będzie dworzec, będzie stadion,obwodnica, będą galerie i tramwaje, w ogóle będzie pięknie. A na razie jak ktoś napisał niech skończą Wojska Pol. i kamienicę na Bema wyremontują.

                                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            5. Nie wierzę w obietnice UM #551633 | 88.156.*.* 09-02-2012 18:32

                                              Obiecanki cacanki a głupiemu radość...

                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            6. EWA #551628 | 83.9.*.* 09-02-2012 18:30

                                              No dobrze, zejdźmy na ziemię: to kiedy skończy się "remont" rozbabranych od dwóch lat 300 metrów Alei Wojska Polskiego? Kiedy, zamiast przedstawiania nam idiotycznych planów i wizji, ratusz zajmie się nadzorowaniem prac? Kiedy będzie skończony remont wiaduktu? Dalej będzie straszył słupkami? Kiedy skończy się budowa Artyleryjskiej?

                                              Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            7. Borowski #551610 | 81.190.*.* 09-02-2012 18:17

                                              "zintegrowangoe" -nie mam więcej pytań,jest profesjonalnie

                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            8. dan ,, do dan,, #551595 | 88.156.*.* 09-02-2012 18:08

                                              tak ladnie nazywam tylko Ciebie i fantastow z ratusza

                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            9. Baba z kanką #551586 | 81.190.*.* 09-02-2012 18:04

                                              Widziałem już piękną wizualizację obwodnicy i Galerii Warmińskiej. Jak się dobrze firmie projektowej zapłaci, to zrobi wizualizację lotniska dla Dreamlinerów i toru Formuły 1. Życzę realizacji ambitnych planów w najbliższym stuleciu:)

                                              Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            10. ... #551582 | 88.156.*.* 09-02-2012 18:02

                                              już widze tych meneli rozj#$%nych na tej zaokrąglonej ławce al'a Alfa (4 zdjęcie) :D super naprawdę...

                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                            11. Basnie i klechdy Grzymowicza cd. #551579 | 2.25.*.* 09-02-2012 17:59

                                              Dworzec powstanie po Centaurusie i Warmii Towers a Warmia Towers i Centaurus po budowie hali i stadionu

                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                              1. raf #551577 | 85.222.*.* 09-02-2012 17:55

                                                Ale kit nam wciskają!!!

                                                Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                              2. do dan #551574 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:53

                                                Słowa pajac też nie umiesz używać. Według Ciebie kim Ty jesteś? Czy siebie też tak ładnie nazwiesz jak innych?

                                                ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                1. piotr #551567 | 89.228.*.* 09-02-2012 17:51

                                                  dzisiaj stadion oraz galeria warminska , dworzec , jutro nowa hala widowiskow-sportowa .BAJKI

                                                  ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                2. do , do dan, #551566 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:49

                                                  bufon- czlowiek zarozumialy, pyszny lapiacy sie swoim sukcesem, czlowiek pretensionalny. Wiec pajacu DAN ma chyba racje urzywajac tego slowa

                                                  ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                  1. ZOBACZCIE CO NAROBILIŚCIE SWOIMI OBIECANKAMI #551565 | 213.158.*.* 09-02-2012 17:48

                                                    TERAZ JUŻ NIKT WAM NIE WIERZY:D OLSZTYN=MIASTO PIĘKNYCH WIZUALIZACJI... i niestety nic poza tym;/

                                                    ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                  2. gosciu #551563 | 188.221.*.* 09-02-2012 17:47

                                                    ciekawe czy sie nie pomylili 2014 z 2024 :) i tak czekam z niecierpliwoscia!!

                                                    ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                  3. DWORZEC TAK-STADIONOWI NIE!!!! #551561 | 81.190.*.* 09-02-2012 17:46

                                                    i tyle

                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                  4. mozi #551557 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:45

                                                    :)) "bo fantazja ,fantazja jest od tego aby bawić się ,bawić się na całego lalaalal" bądźmy realistami hahahahahahh śmiechu warte,nigdy takiego dworca nie będzie,i dla kogo ? dla tych wszystkich młodych ludzi co uciekają z Olsztyna? ale brawo dla Panów projektantów udało się na pewno porządnie zarobić ...

                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                  5. pieczewo #551554 | 83.6.*.* 09-02-2012 17:42

                                                    plany sa ogromne a jak wyjdzie ? tak jak zawsze ,tylko plany ale jak benda wybory to nadejdzie dzien zaplaty

                                                    ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                  6. dan #551546 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:37

                                                    znam definicje bufona i bede urzywal slow takich na jakie mam ochote, a ty jestes drugim bufonem, i zapraszam cie do ratusza do bandy fantastow

                                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                  7. do dana #551540 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:34

                                                    Czy znasz stary definicję słowa bufon? A może jesteś blondynką? Nie używaj słów, których nie rozumiesz!

                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                    1. ANKIETA ..do krytyków #551529 | 87.205.*.* 09-02-2012 17:28

                                                      kto jako Prezydent miasta spełni Wasze marzenia ?

                                                      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                      1. dan #551528 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:27

                                                        mam pytanie do pana prezydenta- ile kosztowal ten bajeczny projekt i kto za niego zaplacil, bo pare setek to kosztowalo i ta kasa pujdzie w ch.j. Moze za ta kase dla chorych dzieci cos bys bufonie kupil?

                                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                        1. do "no" no" #551527 | 89.228.*.* 09-02-2012 17:27

                                                          dobrze gadacie!!! :))))

                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                        2. ;D #551526 | 164.126.*.* 09-02-2012 17:27

                                                          Wow szok no super jest mody pięknie widok wspaniały Podróż ;D

                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                        3. !?! #551522 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:25

                                                          Pierwszy projekt, który wstępnie akceptuję w Olsztynie bez większej krytyki. Parking na dachu - 900 miejsc to jest to (choć może to być zbyt mało), przejście do Zientary-Malewskiej również mi pasuje (w przejściu powinny być sklepy - nie wiem czy tak będzie), rozwiązania komunikacyjne wrzuciłbym w całości pod ziemię. Niestety pod ziemią będą jedynie ciągi piesze. Dobre i to, powiedziałbym takie minimum. Od strony Zientary-Malewskiej, na wysokości dworca koniecznie powinna być pętla autobusowa, natomiast trochę dalej w kierunku Makro najwyższa pora aby miasto wybudowało wiadukt, bądź tunel od Lubelskiej do Poprzecznej.

                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                        4. do no #551515 | 109.243.*.* 09-02-2012 17:22

                                                          Zajebisty komentarz,daj znać jak by co wyjdę z tobą pikietować

                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                        5. ..do Lee i do ... #551512 | 87.205.*.* 09-02-2012 17:21

                                                          nie jestem urzędasem i nie znam pana Grzymowicza ale pochodzę z Olsztyna i kilka lat temu przeniosłem się na południe Polski i widzę co jest a tacy jak Wy to nie widzą nic oprócz swoje nosa ..sorry ale coś Wam ciągle przeszkadza . A co sami robicie ? W pieluchy ...?

                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                        6. WARMIAK #551510 | 80.53.*.* 09-02-2012 17:20

                                                          TO NIE ZMIENIA FAKTU ZE OLSZTY JEST MALYM ,MIASTEM I W POLSCE POSTRZEGANYM O WIELKIM ZACOFANIU.TAKA JEST PRZYKRA PRAWDA.

                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                          1. jol #551509 | 109.79.*.* 09-02-2012 17:19

                                                            pomarzyc dobra rzecz /znowu bajki opowiadaja

                                                            ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                          2. no #551506 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:16

                                                            do Pana prezydenta olsztyn- sluchaj bufonie mieszkania ludziom budujcie a nie nazrecie sie ch...j wie czego i fantazja was ponosi.

                                                            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                          3. jaskolamz #551503 | 89.228.*.* 09-02-2012 17:16

                                                            a gdzie będą zapiekanki z Barona?

                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                            1. ??? #551492 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:08

                                                              obiecanki cacanki a głupiemu radość

                                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            2. q-ku #551490 | 83.9.*.* 09-02-2012 17:08

                                                              opinia dodatkowa: zamienię ten nowy dworzec za 120 baniek na stary, na który z warszawy pociąg dojedzie w 1,5 godziny a nie w 3,5

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            3. LEE DO CHAMstwo #551487 | 88.156.*.* 09-02-2012 17:07

                                                              a moze to ty jestes tym jednym z urzedasow idiotow i dlatego oburzaja Cie te realne komentarze?

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            4. q-ku #551477 | 83.9.*.* 09-02-2012 17:04

                                                              czy naprawdę trzeba aż nowego dworca by tam po prostu uporządkować teren, wysprzątać i wywalić te obskurne budy z kioskami? Musimy wywalić sto milionów? Nie wystarczy 20-40 mln i porządny plac z odrestaurowanym budynkiem?

                                                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            5. heniu #551470 | 88.156.*.* 09-02-2012 16:59

                                                              najważniejsze żeby BARON był :)

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            6. do Chamstwo #551457 | 46.113.*.* 09-02-2012 16:53

                                                              Ty to chyba kumpel Grzymowicza hahaahahahahahahahahah

                                                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            7. Ave #551451 | 195.136.*.* 09-02-2012 16:48

                                                              Hahahahahahahahahaha co oni ćpają w tym ratuszu. ;DDDD

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            8. HA HA HA #551450 | 46.113.*.* 09-02-2012 16:48

                                                              TAK będzie ha ha ha ,tramwaje też miały być ostatecznie w 2013 i nic sie nie dziej jak z wieloma innymi '' BĘDZIE''

                                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            9. PiotrR #551449 | 83.9.*.* 09-02-2012 16:47

                                                              Z całą powagą: jak u Szekspira - Wiele hałasu o nic Kaktus...

                                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            10. leszczu #551444 | 95.40.*.* 09-02-2012 16:44

                                                              gdzie nie spojrzeć to mają galerię budować ,,, arbuz opanuj się ,,,zacznij coś konkretnego planować ,,,,,

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            11. Po-Dworzec #551436 | 79.190.*.* 09-02-2012 16:38

                                                              Tak zupełnie przypadkowo 2014 to wybory samorządowe. Dziś wizualizacja, a w 2014 będzie makieta! Budowli za jak nie było - tak nie będzie... (patrz: stadion Stomilu)...

                                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            12. kibic #551435 | 46.113.*.* 09-02-2012 16:37

                                                              jezeli tak bedzie i wyrobia sie w terminie to uchyle czola wladzom miasta...a i jeszcze jedno- STADION DLA OLSZTYNA!!! TYLKO STOMIL OKS!!!

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            13. lee #551433 | 88.156.*.* 09-02-2012 16:36

                                                              A ja mowie ze w 2011r w olsztynie bedzie metro i galeria, a 2011 juz byl no to w 3011

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            14. jack #551426 | 79.184.*.* 09-02-2012 16:32

                                                              A ja nie wierzę, że tak pięknie to będzie. Ale byłoby ładnie, bo nasz obecny dworzec...gołębie srają na łeb podróżnym w środku...brak słów A projekt chyba szwedzi robili bo na zdjęciach same Volva

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            15. bruce #551425 | 88.156.*.* 09-02-2012 16:31

                                                              zastanawiam sie jaki urzedasy maja cel w pieprzenia takich bzdur? Grzymowicz rozumiem znowu chce sie dopchac do koryta

                                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            16. adam87763 #551420 | 83.11.*.* 09-02-2012 16:27

                                                              uwierze jak postawie w nim noge

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            17. arnold #551417 | 88.156.*.* 09-02-2012 16:26

                                                              pewnie te show wyszlo od wiesniaka Grzymowicza, tylko wsiury maja takie fantazje.

                                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            18. dan #551403 | 88.156.*.* 09-02-2012 16:19

                                                              Grzymowicz to wiesniak

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            19. kosmonauta -waligura, #551402 | 88.156.*.* 09-02-2012 16:19

                                                              A ja mowie ze w sasiedztwie dworca co stoi mlyn ma byc wybudowany przez Arbuza -kosmodrom do 2015 roku.

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            20. mocarz #551400 | 83.6.*.* 09-02-2012 16:19

                                                              wyglada niezle jest ok

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            21. czerkasow #551399 | 83.9.*.* 09-02-2012 16:19

                                                              A trzeba było nie burzyć dworca poniemieckiego i stawiać w latach 60-tych tego baraku ...

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                            22. zbigniew #551392 | 213.241.*.* 09-02-2012 16:14

                                                              widać na filmie czym sie grzymowicz w um zajmuje :P

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                              1. kkk #551391 | 88.156.*.* 09-02-2012 16:14

                                                                Dworzec w galancie tylko by się jeszcze przydało przejście z Zatorza na Lubelską i wtedy będzie wszystko cacy.

                                                                ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                              2. jasne..... #551390 | 83.9.*.* 09-02-2012 16:13

                                                                Artykuł miesiąca!!!!

                                                                ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                              3. zbigniew #551387 | 213.241.*.* 09-02-2012 16:11

                                                                kogoś poniosło. ale w tym mieście taka inwestycja nie przejdzie. władze zamiast dziękować, że znalazł się inwestor chcący wydać 125 mln euro i proponuje za to wysokiej klasy (jak na Olsztyn) architekturę, będą robić wszystko żeby to zablokować. przykład? galeria warmińska spółki Libra projekt

                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                              4. skryba #551382 | 89.228.*.* 09-02-2012 16:09

                                                                No to jutro chyba będzie zapowiedź międzynarodowego lotniska w Olsztynie oraz wygrania przez OKS LIgi Mistrzów. Później już tylko koronacja najważniejszego obywatela Olsztyna. Króluj nam panie.

                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                              5. v #551381 | 78.10.*.* 09-02-2012 16:09

                                                                niech sie urzedasy poloza na torach ,a pociag po nich przejedzie to bedzie dworzec marzen

                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                              6. ole #551380 | 83.9.*.* 09-02-2012 16:08

                                                                Jasne, a ja w 2014 będe królową angielską, miasto Wam płaci za pisanie takich debilizmów i robienie ludzi w CH*ja przez duże CH?

                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                              7. Gość #551375 | 109.243.*.* 09-02-2012 16:08

                                                                Kto takie bzdury kreśli?? Opamiętajcie się. Jak nie kilka kilometrów obwodnicy o standardzie autostrady za miliardy, jak nie tramwaje za pół miliarda, to teraz to!! Nas na to najzwyczajniej nie stać. Zróbcie obwodnicę w standardzie drogi na Ostródę, wyremontujcie ten dworzec co jest, zrezygnujcie z bzdurnych tramwajów... Przecież to wszystko nawet jak powstanie, to trzeba będzie utrzymać. Za co? Warszawa zastanawia się jak utrzymać Stadion Narodowy, a nie jest jeszcze wybudowany ;)

                                                                Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                              8. michał #551374 | 83.9.*.* 09-02-2012 16:07

                                                                Droga redakcjio. Zmieńcie dilera.

                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                              9. jaca; #551373 | 88.156.*.* 09-02-2012 16:07

                                                                a jak wjada kosiarka na ten dach zeby skosic trawe na dachu a swoja droga to moze jakies laweczki na nim postawic by moc sie latem przespac czekajac na opoznione pociagi o 90min.

                                                                ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                1. kuc-muc; #551358 | 88.156.*.* 09-02-2012 15:58

                                                                  Na dachu widze bedzie las miejski i ogrod botaniczny a w nim beda brykaly sobie dziki zlapane z ulic Olsztyna no i w koncu mamy pomysl na nasze dziki.

                                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                  1. OLS #551356 | 213.238.*.* 09-02-2012 15:56

                                                                    Najpierw stadion i galeria. Teraz dworzec. Boję się, że za pół godziny będzie nowa hala a może nawet jakiś duży zakład pracy!!!!!!!

                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                    1. ~xyz #551354 | 81.190.*.* 09-02-2012 15:54

                                                                      Miejsc postojowych dla MPK-ów, Faster-ów, Radex-ów, Heniorków i innych przewoźników brakuje. Już teraz przy maku, dworcu PKP i hotelu jest megazatwardzenie a przy organizacji CPP (widoczne na piątym zdjęciu przeniesienie wszystkich przystanków w jedno miejsce) spowoduje jeszcze większą kupę. 16 linii miejskich + faster + Bus kormoran(powodujący nawiasem mówiąc największy burdel) + maziec + kilku innych przewoźników to chyba troszkę za dużo jak na jeden dwukierunkowy przystanek.

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    2. dana #551349 | 195.117.*.* 09-02-2012 15:50

                                                                      Już lotnisko wybudowali teraz biorą się za dworzec.Nic tylko podróżować.Koń by się uśmiał.

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    3. prima aprilis #551343 | 89.228.*.* 09-02-2012 15:43

                                                                      przecież dziś nie 1 kwietnia :)

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    4. ACTA precz! #551333 | 178.181.*.* 09-02-2012 15:38

                                                                      mam nadzieję że budki z zapiekankami zostaną tam gdzie powinny zostać ? nie liczcie na nic co będzie przypominało chociaż trochę coś takiego ... GUYS nie warto ...

                                                                      ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    5. jarecki #551328 | 213.77.*.* 09-02-2012 15:35

                                                                      ARBUZ to załatwi jak wszystko...............

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    6. Będzie, będzie, będzie ... #551323 | 83.9.*.* 09-02-2012 15:32

                                                                      W tym mieście wszystko będzie. Robi się wszystko - planuje, konsultuje, wizualizuje tylko niczego się nie buduje. Od 20 lat słyszę "będzie", tylko dlaczego do tej pory nie ma nic? A betoniarzowi nos rośnie.

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (12) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    7. hahaha #551315 | 81.190.*.* 09-02-2012 15:28

                                                                      spac

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    8. hahaha #551313 | 81.190.*.* 09-02-2012 15:27

                                                                      ale bajka az chce sie spab

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    9. Olsztyniak #551308 | 83.28.*.* 09-02-2012 15:25

                                                                      Dworzec + Galeria brudasy z dworca będą mieli gdzie sie podziać

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    10. gox #551303 | 213.73.*.* 09-02-2012 15:22

                                                                      Normalnie cud, miód i orzeszki :p

                                                                      ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    11. Olsztyniak1975 #551294 | 88.156.*.* 09-02-2012 15:15

                                                                      Z tego artykułu nic nie wynika wizualizacje najłatwiej zrobić. Faktów w tej sprawie póki co nie ma żadnych. A już gadanie, że będzie gotowe w 2014 ? Tak, chyba, że zaczną na wiosnę tego roku a to nierealne. Nie ma się na razie czym ekscytować.

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    12. olsztyniak #551293 | 81.190.*.* 09-02-2012 15:14

                                                                      zejdz na ziemie, kto sobie fantazjuje, napewno nie te wladze,tu sie licza place, pomiki po sobie :)

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                    13. pyta #551288 | 81.219.*.* 09-02-2012 15:12

                                                                      a co z nowymi kiblami i drzwiami na dworcu PKP? zmarnują się?

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (10) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                      1. Trata #551281 | 178.36.*.* 09-02-2012 15:04

                                                                        Olsztyn-miasto pięknych wizualizacji :)

                                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (13) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                        1. Kup pan cegłę #551280 | 212.160.*.* 09-02-2012 15:04

                                                                          Mam nadzieję, że nie podniesie się lament jak w Katowicach, że dworzec jest zabytkiem i nie można go ruszać. :D

                                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        2. Ryszard O. #551276 | 78.24.*.* 09-02-2012 15:01

                                                                          Projekt, że szczęka opada, oby jak najwięcej z niego zaistniało w rzeczywistości. Teraz tylko liczyć, że dogadają się wszyscy zainteresowani, a miasto nie będzie przeszkadzać.

                                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        3. stfu #551273 | 88.156.*.* 09-02-2012 15:00

                                                                          nie uwierze poki nie zobacze, ale czekam z niecierpliwoscia :) btw, czy przypadkiem ten retail provider nie jest wlascicielem tylko PKSu? czyli, ze jak oni sie chca zajac tez PKP?

                                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        4. pewniak #551269 | 83.20.*.* 09-02-2012 14:57

                                                                          Mooooże w 2018, nie predzej :)

                                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        5. pierd...ć to my im #551264 | 80.52.*.* 09-02-2012 14:55

                                                                          a nie oni mam. Powiem jedno. Jeśli do końca 2015 roku powstanie to cudo, te inne cudo z artykułu wcześniej (stadion), galeria na sikorskiego i tramwaje to przysięgam, że Arbuz mam mój głos do końca życia mojego lub jego.

                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        6. bunia #551262 | 81.190.*.* 09-02-2012 14:55

                                                                          plany wspaniałe nprojekt tezmale od projektu do reaalizacji daleka droga.Iżeby nie popsuli wszystkiego swiecącymi pałami,bo wydaje mi sie że wokół Aquasfery będą ,

                                                                          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        7. zawsze zadowolony #551248 | 89.228.*.* 09-02-2012 14:44

                                                                          a co ma ratusz do dworca pkp ? na zdjeciu wszystko ladnie wyglada, pozyjemy i zobaczymy jak bedzie to wygladalo w rzeczywistosci, ps. a sloneczniki tez beda ?

                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        8. ala #551247 | 217.97.*.* 09-02-2012 14:44

                                                                          czyżby dziś był Prima Aprilis??? :-)

                                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        9. mm #551244 | 83.6.*.* 09-02-2012 14:42

                                                                          oby dali zezwolenie na postawienie tego cudeńka:)

                                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        10. Agnieszka #551238 | 88.156.*.* 09-02-2012 14:37

                                                                          Dworzec jak marzenie a pociągi jak z koszmaru... Aż chce się zacytować kwestię ze słynnego dowcipu, gdzie Bóg wypowiada słowa: "to nie za mojej kadencji..." :)))))))))))))

                                                                          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        11. Lukas #551237 | 95.160.*.* 09-02-2012 14:37

                                                                          Mam nadzieje, że ratusz nie będzie blokował inwestora, bo chyba nikt nie ma złudzeń, że na PKP nie ma co liczyć jeśli chodzi o nowy dworzec. A miasto będzie miało z podatku od pow. użytkowych jakieś 800 tyś. zł rocznie.

                                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        12. inferno #551236 | 88.156.*.* 09-02-2012 14:36

                                                                          będzie?????? prędzej w totka wygram :)

                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (11) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        13. tom #551235 | 213.73.*.* 09-02-2012 14:36

                                                                          Wątpię. Nasze obecne władze jeszcze nic nie zrobiły. Kończą jedynie to, co zaczęto wcześniej. Reszta to jedynie obietnice...

                                                                          ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                          1. m #551234 | 83.238.*.* 09-02-2012 14:36

                                                                            Przepraszam bardzo, ale Prima Aprilis dopiero w kwietniu... Czyżby GO nie przesadza z robieniem sobie jaj z mieszkańców Olsztyna? Zastanawia mnie, że w ogóle ratusz się na ten temat nie wypowiada, a wy już wiecie, że dworzec będzie czynny już w 2014 roku!!!

                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (11) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                          2. Arturo #551233 | 83.14.*.* 09-02-2012 14:36

                                                                            Właśnie co z Baronem?? Bez tego dworzec nie ma sensu ;)

                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                          3. hahaha #551232 | 88.156.*.* 09-02-2012 14:34

                                                                            ta sraty taty dupa w kraty

                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                          4. gość #551231 | 83.9.*.* 09-02-2012 14:33

                                                                            nie wierzę... zbyt piękne, żeby stało się prawdziwe

                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                          5. Zapiekanka #551230 | 46.204.*.* 09-02-2012 14:32

                                                                            A gdzie budy z zapiekankami

                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (13) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                            1. ;O #551223 | 83.25.*.* 09-02-2012 14:27

                                                                              no piękny piękny ale w to nie wierzę, że u a coś takiego wybudują !! nasz ratusz ma w du**e i żałują kasy na fajne imprezy a co dopiero, żeby takie cudeńko wybudować.

                                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                              1. Magda os,mazurskie :) #551220 | 77.91.*.* 09-02-2012 14:25

                                                                                Kiedy rozpoczną się prace?

                                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                              2. hahahahahahahaha 125 mln euro #551218 | 83.9.*.* 09-02-2012 14:24

                                                                                na dworzec w olsztynie.kto k*** w to uwierzyl ?

                                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                                1. Faf #551212 | 46.186.*.* 09-02-2012 14:22

                                                                                  Wszytko bardzo fajnie, ale nie z tą ekipą w Ratuszu.

                                                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)