W olsztyńskim ratuszu powstaje nowy wydział. Zacznie działać od nowego roku

2021-12-28 09:17:40(ost. akt: 2021-12-28 09:22:30)

Autor zdjęcia: Zbigniew Woźniak

W olsztyńskim ratuszu od nowego roku pojawi się nowy Wydział Spraw Obywatelskich. Powstanie z połączenia dwóch, które funkcjonowały do tej pory.
Nowa komórka powstanie z połączenia dotychczasowych dwóch: Biura Obsługi Klienta oraz Wydziału Komunikacji. Jednym z celów jest usprawnienie pracy urzędu i podniesienie jakości obsługi interesantów załatwiających urzędowe formalności.

— Zawsze szukamy najbardziej optymalnych rozwiązań — mówi Stanisław Gorczyca, sekretarz miasta.

Formalne zmiany nie będą uciążliwe dla mieszkańców. To ważne, bowiem nie zmienią się m.in. lokalizacje, w których obsługiwani byli interesanci. Sprawy związane np. z rejestracją pojazdów nadal będą załatwiane w budynku urzędu przy ul. Knosały 3, a te dotyczące dowodów osobistych czy działalności gospodarczej - w ratuszu przy pl. Jana Pawła II.

— Większość naszych wniosków jest ministerialna, a w przypadku wewnętrznych druków wypełnienie starego formularza nie będzie stanowiło przeszkody w rozpatrzeniu sprawy — dodaje Stanisław Gorczyca. — Podstawowe informacje będą dostępne od 3 stycznia na zaktualizowanych Kartach Usług w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wraz z rozpoczęciem działalności nowego Wydziału Spraw Obywatelskich pojawi się jeden nowy referat działalności gospodarczej i karty dużej rodziny. Pozostałe referaty i stanowiska, które funkcjonowały w strukturach Biura Obsługi Klienta oraz Wydziału Komunikacji pozostają bez zmian.

Wydział Spraw Obywatelskich będzie pracować w poniedziałki w godzinach 8:00-18:00 (poza referatem transportu i szkolenia - tu od 8:00 do 16:00), a od wtorku do piątku między godz. 7:30 a 15:30. Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać w poniedziałki między 8:15 a 17:45, natomiast od wtorku do piątku od 7:45-15:15.

Zmianie ulegną też numery telefonów dotychczasowego Biura Obsługi Klienta. Nowe numery można będzie znaleźć w książce telefonicznej Urzędu Miasta Olsztyna.

Komentarze (2) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Paul Mark . #3086279 28 gru 2021 16:34

    Te gorczyca ? Pamiętasz jak prześladowałeś budowę Kapliczki jeszcze z dwoma innymi Łotrami?Bi ja pamiętam!!!! No i wyrazy współczucia dla Obywateli z powodu takich anty obywatelskich zmian.

    Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz

  2. AtoJa #3086257 28 gru 2021 09:37

    Widać mają nowego człowieka na stanowisko dyrektora, bo tylko takimi powodami zawsze kierowali się i nadal kierują włodarze ratusza przy tego typu ruchach stołkowych, zwanych szumnie reorganizacją .Trzeba kogoś usunąć ze stołka ,albo znaleźć komuś stołek, wtedy następuje łączenie, dzielenie, tworzenie A to wszystko rzekomo w imię lepszego funkcjonowania urzędu tyle ,że odbywa się to kosztem miejskiej kasy i nijak to się ma dla lepszej obsługi interesantów. I nic dziwnego ,że pieniędzy na imprezy typu Świąteczny Jarmark w tym roku nie było i zanosi się że w nadchodzącym też nie będzie.

    Ocena komentarza: warty uwagi (42) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5