Problem komunikacji miejskiej w Olsztynie. ZDZIT naprawi usterkę

2018-06-08 18:01:37(ost. akt: 2018-06-08 14:21:17)

Autor zdjęcia: Przemysław Getka

W olsztyńskiej komunikacji miejskiej wystąpił problem z systemem informacji pasażerskiej. Postanowiliśmy sprawdzić, czy o usterce wie Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu oraz kiedy ją naprawi.
W ciągu tygodnia kilku naszych czytelników skarżyło się na niesprawny system informacji pasażerskiej w pojazdach komunikacji miejskiej. Nie działają w nich zarówno ekrany jak i system dźwiękowy mający informować podróżnych o przystankach.

O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy rzecznika prasowego Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie. — Rzeczywiście w ostatnich dniach było kilkanaście przypadków nieprawidłowego działania tablic informacyjnych wewnątrz autobusów komunikacji miejskiej. Operatorzy zgłosili nam 19 zdarzeń — powiedział w rozmowie z nami Paweł Pliszka. I dodał: — Cały system informacji pasażerskiej jest nadal objęty gwarancją producencką. Wszystkie usterki zgłosiliśmy dostawcy usługi z zaleceniem ich jak najszybszego usunięcia. Naprawa może potrwać kilka dni.

Miejmy nadzieję,że nie potrwa to długo. Brak informacji o kolejnych przystankach utrudnia życie zarówno przyjezdnym, jak i mieszkańcom Olsztyna. Zwłaszcza, że w związku z trwającymi remontami drogowymi wiele tras zostało zmienionych.

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij

Komentarze (10) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Dro #2515715 | 109.241.*.* 8 cze 2018 19:22

    A kto kontroluje zdzit ????? Robią co chcą z komunikacją miejską. Kto ich kontroluje ????

    Ocena komentarza: warty uwagi (19) odpowiedz na ten komentarz

  2. Janosik #2515693 | 37.47.*.* 8 cze 2018 18:28

    Kiedyś społeczeństwo podrozowało starymi Autosanami potem PR 110 Jelcz i nowsze Nie było tam ekranów i papugi zapowiadającej numer linii i kierunki kręciło się taśmę korbką ale każdy wiedział gdzie i jakim numerem linii ma jechać. A teraz coś nie gęga i nie wiedzą. Czyli albo ludzie głupie teraz albo głupio wygodne bez myślenia??

    Ocena komentarza: warty uwagi (18) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. stara baba #2515713 | 88.156.*.* 8 cze 2018 19:18

      Gdyby ktoś ze ZDZiT martwił się o przyjezdnych i starych to nie dawali by po 2 przystanki z taką samą nazwą bo trzeba znać miasto,żeby wiedzieć który z nich jest blizej faktycznego celu. Ponadto,prezydent przekazuje coraz wiecej linii do prywatnych firm, bo są tańsze niż MPK. Mógłby już jednak wiedzieć,że taniej to zazwyczaj gorzej. Dzisiaj jechałam linią 120 autobusem KDD nr A705. Okna otwarte,klimatyzacja szumi a wewnątrz autobusu niczym w piekarniku. Kierowca pożal się,Boże,już nie młody a jeździć nie umie tzn szarpie niebozebnie. Dobry kierowca tak nie jeździ. Dobrze,że okna były czyste,przez które widać było okolice.Wcześniej było na odwrót.

      Ocena komentarza: warty uwagi (16) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. retyk #2515729 | 213.76.*.* 8 cze 2018 19:46

        "W olsztyńskiej komunikacji miejskiej wystąpił problem" - PROBLEMY nie problem. Notorycznie niesprawne biletomaty w autobusach, często kierowcy zatrzymują się daleko od krawężnika - duży problem przy wsiadaniu i wysiadaniu dla ludzi niepełnosprawnych i starych. Jeżeli na przystanku stoi kilka autobusów rzadko który kierowca czeka na to by pasażerowie mogli się przesiąść.

        Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

        1. kol #2515820 | 88.156.*.* 8 cze 2018 22:34

          Biletomat na Piłsudskiego, przy budowie Centaurusa nie działa chyba od 2 miesięcy.

          Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

          Pokaż wszystkie komentarze (10)
          2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5