Koniec ze staniem w kolejce

2018-02-24 11:27:06(ost. akt: 2018-02-24 11:38:15)

Autor zdjęcia: UM Olsztyn

System kolejkowy oraz rezerwacja wizyty online ma usprawnić obsługę klienta w olsztyńskim Urzędzie Miasta.
Urządzenia z ekranem dotykowym oraz telewizory wyświetlające informacje o stanie kolejki stanęły w trzech punktach obsługi klienta Urzędu Miasta: w ratuszu, przy dowodach osobistych, w wydziale komunikacji na ul. Knosały oraz w Galerii Warmińskiej.

Chcąc załatwić sprawę w urzędzie w pierwszej kolejności musimy skorzystać z urządzenia. Na ekranie dotykowym trzeba wybrać charakter sprawy, cel wizyty np. odbiór dowodu osobistego i pobrać bilet. Na karteczce znajdziemy nasz numer, który w momencie wizyty wyświetli się na telewizorze z przypisanym stanowiskiem, do którego mamy się udać. Znajdziemy tam również informację o tym ile osób oczekuje przed nami.

Dodatkową opcją z jakiej możemy skorzystać przy pobieraniu biletu jest powiadomienie sms. Po podaniu numeru kontaktowego, system na bieżąco monitorujący postęp kolejki w urzędzie, sms-em poinformuje nas o zbliżającym się czasie wizyty. Funkcja ta nie jest obowiązkowa, ale z pewnością będzie atrakcyjna dla osób, które nie mają czasu na siedzenie w urzędzie w oczekiwaniu na swoją kolej.

Termin wizyty w urzędzie można też zarezerwować online. Wystarczy wejść na stronę www.bezkolejki.osztyn.eu, wybrać rodzaj sprawy, która nas interesuje oraz termin, który nam odpowiada. Przy wyznaczaniu terminu online należy podać numer telefonu lub mail, na który otrzymamy kod weryfikacyjny. Bezpośrednio przed wizytą, kod trzeba wprowadzić do systemu kolejkowego na ekranie dotykowym. W taki sposób potwierdzimy naszą obecność na umówionym spotkaniu. Otrzymamy również numerek, który w momencie wizyty zostanie wyświetlony na telewizorze z informacją o stanowisku, do którego mamy się udać.

System ma zapobiec kolejkom w urzędzie, ale także usprawnić pracę urzędników, którzy w swoich panelach będą na bieżąco monitorować liczbę oczekujących, będą też mogli poprosić klienta o uzupełnienie dokumentacji, a następnie wezwać go ponownie do stanowiska, bez ponownego stania w kolejce. System będzie też skarbnicą wiedzy o sprawach, które olsztynianie załatwiają w urzędzie. Dzięki statystykom będziemy mogli w łatwy sposób dowiedzieć się ile osób i w jakim celu odwiedziło urząd.

UM Olsztyn

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij

Komentarze (10) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. fwaef #2447382 | 89.228.*.* 24 lut 2018 11:58

    jaki koniec ze staniem w kolejce...? Dalej będzie kolejka tyle że ponumerowane osoby. Każdy ze swoim numerkiem. Nadal będziecie stać.... robią wam wodę z mózgu.... A ktoś zarabia na tych urządzeniach

    Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz

  2. zigi #2447463 | 95.160.*.* 24 lut 2018 13:56

    Malkontentom nie dogodzisz, zawsze pierdoły będą narzekać. Od lat stosowany system, sprawdza się w wielu instytucjach np. na poczcie, przydałoby się u lekarzy. Żaden debil mi nie powie: "ale ja tylko na chwilę", "ale ja byłem tu o 6.00 z rana, tylko zakupy musiałem zrobić". Dobry pomysł, ale za późno, po prostu za późno!!!!!

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. Złomiarz #2447959 | 31.0.*.* 25 lut 2018 11:55

      A co ze starszymi ludźmi którym takie nowinki są obce ?? Oni się nie liczą ?? powinna być jakaś alternatywa ale po co ??

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

    2. Jadwiga_Misiak #2447952 | 89.228.*.* 25 lut 2018 11:48

      Przecież w Wydziale Komunikacji przy Knosały funkcjonował automat wydający numery dla interesantów oraz wyświetlacz wywołujący numer. Czyżby zaistniała potrzeba unowoczesnienia?

      odpowiedz na ten komentarz

    3. Jaladreips #2447803 | 88.156.*.* 25 lut 2018 06:11

      W informacji podany jest błędny adres internetowy: "www.bezkolejki.osztyn.eu" a powinno być: www.bezkolejki.OLSZTYN.eu

      odpowiedz na ten komentarz

    Pokaż wszystkie komentarze (10)
    2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5