Piątek, 15 grudnia 2017. Imieniny Celiny, Ireneusza, Niny

Pięć firm chętnych do przebudowy drugiego odcinka ul. Partyzantów

2017-05-30 18:39:20 (ost. akt: 2017-05-30 15:44:31)

Autor zdjęcia: UM Olsztyn

Pięć firm złożyło dokumenty na przebudowę drugiego odcinka ul. Partyzantów w Olsztynie. Najniższą cenę zaoferowała Skanska — nieco ponad 22,9 mln, zaraz za nią jest Balzola — 23,8 mln zł. Wykonawcę powinniśmy poznać w ciągu miesiąca.

Przetarg dotyczy prac na ul. Partyzantów od ronda Bema do ul. Lubelskiej. Na zadanie zarezerwowanych zostało nieco ponad 26,6 mln złotych.

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła Skanska - nieco ponad 22,9 mln złotych. Za niemal milion złotych więcej roboty byłaby skłonna zrealizować Balzola (23,8 mln zł). Najdroższą ofertę przedstawił natomiast Budimex - ponad 32 mln złotych.

Prace będą dotyczyć przebudowy ul. Partyzantów wraz ze zmianą przebiegu tej trasy - ta ma skręcać w kierunku Dworcowej i Lubelskiej już na wysokości poczty. Dzięki temu przed szykowanym do przebudowy dworcem kolejowym ma powstać przyjazna przestrzeń. Podczas realizacji zadania powstanie także węzeł przesiadkowy, który integrować będzie różnego rodzaju transport - miejski, lokalny i dalekobieżny, zarówno kołowy, jak i szynowy. Inwestycja powinna zostać zrealizowana do końca następnego roku.

Na początku maja otwarto oferty na przebudowę pierwszej części ul. Partyzantów, czyli na odcinek między ul. 1 Maja a rondem Bema. W tym przypadku trwa ocena formalna złożonych wniosków. Jej modernizacja również ma potrwać do końca następnego roku.

***

Remont Partyzantów zakłada przebudowę na odcinku od ul. 1 Maja do pl. Bema (o długości ok. 815 m) oraz przebudowę ul. 1 Maja na odcinku od ul. Partyzantów do przejścia pod torami kolejowymi.

Jezdnia Partyzantów ma mieć po dwa pasy ruchu w każdym kierunku bez wyspy dzielącej, wydzielone pasy dla autobusów oraz bezzatokowe przystanki dla autobusów. Wykonawca ma także wykonać obustronne chodniki, jednostronną ścieżkę rowerową, miejsca parkingów i uporządkować zieleń.


Koszt inwestycji to około 25 milionów złotych, z czego 85 procent do pieniądze unijne.


Polub nas na Facebooku:

Komentarze (18) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Miastowy #2257020 | 2.102.*.* 31 maj 2017 21:02

    Oprocz rozbudowy linii tramwajowej ,ktora jest finansowana z UE w 85%wszystko to ,to malomiasteczkowe inwestycje."Inwestycje"Grzymowicza to krzaczki,kwiatki i siatkowka plazowa

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  2. Seba #2256487 | 81.190.*.* 31 maj 2017 10:45

    Marnotrastwo! Jebać ich! Kurwy! Kurwy!!!!

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  3. ZEEB #2256345 | 83.17.*.* 31 maj 2017 06:58

    CZY NIE ZA DROGO??

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  4. Złomiarz #2256335 | 188.146.*.* 31 maj 2017 06:16

    Jeżeli po 1,5 roku od zakończenia prac zaczną przerabiać krańcówkę tramwajową przy dworcu i wysokiej bramie to jest to marnotrawienie ciężkich pieniędzy zarówno Unijnych jak i naszych. Jeżeli wbiją tam choćby łopatę to zawiadamiam odpowiednie komórki w Brukseli o marnotrawieniu środków unijnych.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. www.skupaut-olsztyn.pl #2256297 | 94.254.*.* 30 maj 2017 23:20

      mocno to zblokuje olsztyn,ale ta droga wola wrecz o remont

      Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    Pokaż wszystkie komentarze (18)

    Zagraj w GRY.wm.pl

    • Goodgame Empire
    • Goodgame Big Farm
    • Goodgame Poker
    • Shadow Kings - The Dark Ages