Chcesz promować Olsztyn za granicą? Ratusz ma na to nawet 50 tys. złotych

2017-03-14 18:38:45(ost. akt: 2017-03-14 13:57:17)
Zdjęcie jest tylko ilustracją do tekstu.

Zdjęcie jest tylko ilustracją do tekstu.

Autor zdjęcia: Przemysław Getka

Urząd Miasta w Olsztynie przeznaczył 50 tysięcy złotych na promocje miasta za granicami Polski. Pieniądze już są, teraz potrzebny jest wykonawca.
Mocną stroną Olsztyna są piękne krajobrazy oraz modernizowana z roku na rok infrastruktura turystyczna i rekreacyjna. Jednak sama baza nie wystarczy, żeby przyciągnąć turystów zza granicy. W tym celu prowadzone są kampanie promocyjne, które mają zachęcić obcokrajowców do odwiedzenia stolicy Warmii.

W tym roku na działania marketingowe poza granicami kraju zarezerwowano 50 tys. zł. To o 10 tysięcy złotych więcej niż w 2016 roku.
— Pieniądze te będą przeznaczone na działania mające na celu zwiększenie wiedzy na temat stolicy Warmii, budowania marki i pozyskiwania nowych ambasadorów miasta. Priorytetem będzie promocja Olsztyna w miastach partnerskich — mówi dyrektor Wydziału Promocji, Krzysztof Otoliński.

Teraz tylko potrzebni są realizatorzy kampanii. Dlatego też ratusz zorganizował otwarty konkurs, w którym chętni mogą przesyłać swoje oferty. Jest on skierowany głównie do organizacji pozarządowych.

Oferty należy składać w Wydziale Polityki Społecznej i Organizacji Pozarządowych przy ul. Knosały 3/5, bud. A pok. 27 oraz w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta, pl. Jana Pawła II 1, pok. 20 lub wysłać pocztą na adres Urząd Miasta Olsztyna – Wydziału Polityki Społecznej i Organizacji Pozarządowych, Plac Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, z dopiskiem "otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresu promocji Olsztyna poza granicami Polski".

Konkurs potrwa do 30 marca.
ad

Komentarze (5) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Złomiarz #2202078 | 188.146.*.* 14 mar 2017 19:03

    Oj tam konkurs - jakaś tam zaprzyjaźniona firma rodzinna się znajdzie. A wypromować Olsztyn łatwo wystarczy pokazać to co prezydent w ostatnim czasie zrobił najlepiej - wystarczy kilka zdjęć np ul. Kościuszki o 15, ul. Bałtycka o 7.40, Dworcowa o 16, Towarowa i Leonharda o dowolnej porze

    Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. Anonymus #2202249 | 208.114.*.* 15 mar 2017 01:59

      Przypomina mi to niedawny konkurs na dyrektora Teatru Lalek. Stanowisko i tak poszło do "swojaka", a placòwka kulturalna, kiedyś najlepsza w Polsce, zdziadziała do reszty.

      Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz

    2. Jadwiga_Misiak #2202174 | 188.146.*.* 14 mar 2017 21:09

      Wystarczy prześledzić umowy zawierane przez olsztyński ratusz, a tegoroczny "Wykonawca" umowy polegającej na reklamowaniu Olsztyna za granicami będzie znany. Kto by tam zawracał sobie głowę konkretnymi efektami takiej promocji za 50 tysięcy. Kasa ma być wydana. Nie ważne jak, ważne komu ta kasa się trafi. 50 tysi to nie byle co.

      Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz

    3. Maciej #2202147 | 213.160.*.* 14 mar 2017 20:39

      50 tysięcy zł ,Buhaaaaa Powodzenia

      Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz

    4. Chętna #2202591 | 83.6.*.* 15 mar 2017 17:55

      Nic, absolutnie nic tak nie wypromowało Olsztyna jak historia ratuszowej wieży, poważnie (sic!) Może powtórzyć, kto chętny...? Podzielimy się...

      odpowiedz na ten komentarz

    2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5