Bilet na Jarotach kupisz w innym miejscu

2017-01-30 11:58:20(ost. akt: 2017-01-30 12:00:31)

Autor zdjęcia: Źródło: ZDZiT

Olsztyński ZDZiT informuje o zmianie adresu Punktu Obsługi Klienta na Jarotach.
Pasażerów korzystających z Punktu Obsługi Klienta zlokalizowanego przy ul. Wilczyńskiego (tuż za skrzyżowaniem ul. Krasickiego i ul. Wilczyńskiego) czeka niespodzianka. Od poniedziałku 13 lutego 2017 roku będzie on przeniesiony w nowe miejsce.

POK zostanie otwarty w budynku znajdującym się na krańcówce linii tramwajowej przy skrzyżowaniu ulic Witosa i Kanta.

Źródło: ZDZiT

Komentarze (5) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. mk #2171259 | 94.254.*.* 30 sty 2017 22:29

    Automat w centrum już działa?

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  2. Od kiedy pani z okienka #2171192 | 81.190.*.* 30 sty 2017 19:43

    Od kiedy pani z okienka na Wilczyńskiego zamknęła mi okienko przed nosem, bo ona właśnie skończyła pracę i idzie do domu, a stałam prawie 45 minut, za mną jeszcze dwie osoby, to bilety kupuję w automacie. Ja rozumiem, każdy chce iść do domu, pani z okienka też, ale gdyby co dwie minuty nie wychodziła przed budkę wrzeszczeć, żeby się nie ustawiać w kolejce, to znalazłaby czas i na mnie, i na te dwie osoby, i jeszcze na kilka kolejnych. Kolejka sama pół godziny przed końcem pracy tej pani zaczęła mówić nowym osobom, żeby się nie ustawiali, a pni ta straciła na wrzeszczenie mnóstwo i swojego, i naszego czasu. Tylko, że jak ta sama pani z okienka wejdzie na pocztę za pięć minut zamknięcia, to jakoś nie wychodzi z poczty, jak drzwi zamykają, tylko nadal stoi i uważa, że to w porządku, że ktoś ją musi obsłużyć, bo ona już stoi piec minut. Teraz korzystam już tylko z automatów, za jakiś czas ta budka przez taką obsługę sama przestanie być potrzebna i pani z okienka będzie sobie musiała szukać innej pracy.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. AAA #2171040 | 89.228.*.* 30 sty 2017 14:48

      KOJARZY MI SIĘ Z SZALETEM

      Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

      1. ja #2170994 | 88.156.*.* 30 sty 2017 13:33

        działają, działają, co miesiąc kupuje w automacie, szybko i bez kolejki.

        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz

      2. B #2170939 | 37.47.*.* 30 sty 2017 12:24

        Szybciej idzie doładować kartę w automacie... o ile działają

        Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz

      2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5