Za dużo, czy za mało reklam w Olsztynie? Mieszkańcy mają głos

2016-07-08 07:00:15(ost. akt: 2016-07-07 18:30:54)

Autor zdjęcia: Andrzej Sprzączak

Mieszkańcy mogą zdecydować o wyglądzie reklam w Olsztynie. Odbyło się już pierwsze spotkanie w tej sprawie, urzędnicy uruchomili także specjalną internetową ankietę.
Miasto rozpoczyna dyskusję o przyszłym wyglądzie Olsztyn w kontekście reklam. Jednym z elementów debaty miasta z mieszkańcami jest ankieta, którą można wypełnić na specjalnej stronie internetowej.

- Widzimy, że to zagadnienie wzbudza emocje - przyznaje Bartosz Kamiński z Biura Komunikacji i Dialogu Obywatelskiego Urzędu Miasta. - Tym bardziej ważne jest przedyskutowanie wszelkich rozwiązań z mieszkańcami Olsztyna. Prace nad tą uchwałą będą wymagać od nas wszystkich ogromnego wysiłku.

Wszystko w ramach uchwały krajobrazowej, która ma uporządkować chaos reklamowy i niemal pełną dowolność formy promocji na budynkach, ogrodzeniach i słupach. Taka uchwała to przepisy, które jasno określałby zasady sytuowania i wyglądu materiałów promocyjnych.

W Olsztynie odbyło się już pierwsze spotkanie w tej sprawie. Urzędnicy uruchomili także specjalną ankietę z pytaniami dotyczącymi przyszłości reklam w Olsztynie. W tej sprawie odbędą się jeszcze trzy spotkania z mieszkańcami.

Wnioski z ankiet i rozmów z mieszkańcami posłużą do debaty u uchwale krajobrazowej w Olsztynie.

Czy w Olsztynie jest zbyt dużo reklam?
Nie
11.65%
Tak
88.35%


Komentarze (21) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. aaaaaaaa #2024913 | 83.13.*.* 11 lip 2016 08:33

    a na zdjęciu płot należący do Lasów Państwowych, czyli instytucji, która powinna świecić przykładem w takich kwestiach.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  2. 123 #2024457 | 66.36.*.* 10 lip 2016 05:32

    Pytanie godne GO. Jako nastepne proponuje ,,czy snieg powinien padac latem ?,,

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz

  3. katechetka #2024190 | 89.228.*.* 9 lip 2016 14:06

    jutro wyjeżdzam na wakacje do castel gadolfio na miesiąc czasu moi mili drodzy umiłowani, wam też życze udanych kanikuł, módlcie sie o mój szczęśliwy powrót moi mili umiłowani, do zobaczenia w nowym roku katechizacji moje dziatki, wasza Teresa

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. klient #2024158 | 83.9.*.* 9 lip 2016 13:00

      A może ratusz podejąłby temat ilości Biedron, Lidlów i innych tego typu sklepów?

      Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

      1. płoty wygrywają z Internetem ? #2024082 | 89.228.*.* 9 lip 2016 10:11

        W Olsztynie potrzebny jest jeden łatwo dostępny uporządkowany i aktualizowany na bieżąco portal informacyjny, zawierający kompleksową informację - gdzie można kupić dany produkt, np. wyroby budowlane - powinna być mapa i informacja o tym co sprzedają. Informacji w Internecie jest mnóstwo, ale czasami są to tylko nazwy firm i nie wiadomo co się za tym kryje , siedziba firmy to nie zawsze miejsce sprzedaży, informacje z reguły są szczątkowe - niektórzy nadal wolą reklamować się na płotach.

        Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

        Pokaż wszystkie komentarze (21)
        2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5